| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan Uråsa 24/7-10 *ACS firar quattro 30år*
|
<< 1, 2, 3 >> 12494 besök totalt |
|
Re: hehehe
För helsike boys - Racebilar skall vara fula/råa!! Helikopterplattformen som Axelsson har på sin dräparTT tar väl inget skönhetspris heller!?
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
|
Re: hehehe
A(udi)men! _________________
|
||||||
|
Re:
Dekalerna är gjorda av kolfiber!?!!
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||||
|
öööö
tycker ni tänker fel. rosthål är lättare än kolfiber är min tanke med den bilen. fick en komentar här om dan , är du inte rädd för att framvagnen ska köra ifrån resten av bilen. tittade frågande på honom och svarade Jo. mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||||
|
Skulle kanske dykt upp med V8'an också. Så kan vi leka hela havet stormar i den
Ær lite nyfiken på hur den ær under "belastning" om det kan vara något att gå vidare på..bra tillfælle testa på ju. varning dock!!
_________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||||||
|
hej
jag får kanske lämna s2:an hemma har lite problem att få ner s2, bil och släp med gtn man kanske skulle klona sig vore perfekt i verkstan också. kanske får nöja mig med gt:n och dragbilen (s4 v8) synd att sliks inte är tillåtet annars kunde jag kört samma hjul som på gt:n. skulle vilja få ner audi -66:an också till utställningen. fan att man inte är fler, tycker ändå att jag och mitt skitsofrena alterego är rätt många ibland men vissa av dom kör bil jä..ligt dåligt. mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||||
|
Dragstång i mellan sen är det bara att köra
Så kan dom ju inte komma farande in i dig bakifrån, då kan det ju inte bli någon krock, så då borde det ju funka Glöm inte sätta på bakljusen på den bilen längst bak så du slipper böter! _________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||||||
|
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
|
Re:
Vore klart kul att testa gamle ådin, men han går inte rent som det är nu så det vore synd. Kolla in spektaklet sen meka lite så är man lätt på nästa gång.
_________________ _____________________________ Boris Brassel Audi S4 V6 BiTURBO |
||||||
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan Uråsa 24/7-10 *ACS firar quattro 30år*
|
<< 1, 2, 3 >> 12494 besök totalt |