Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 5172 besök totalt |
Re:
![]() ![]() _________________ Mikael Ståhling |
||||||
Re:
Jag håller med. Tänk va kul det vara att se F1 för. Det sladdade och spann , förarna var vildare. Bilarna var kämpigare. Men framför allt de körde om oftare. och körde om där man numer inte ens kan köra om. Det va bättre förr! ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||
Re:
Ja, med undantag av att de strök med som flugor... Men låt oss hoppas att FIA fortsätter att begränsa aero-greppet så att mek-greppet kommer fram. Om jag fick råda så skulle det även kastas in en H-låda och kopplingspedal. Det skulle inte vara mer kontroversiellt än när de tog bort anti-spinnet... Just my ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Det är lite fascinerande att det "alltid" är samma filmsekvens som tas fram för att bevisa att det var bättre förr. Är "förr" bara Frankrikes GP 1979? Ta in fler japaner i konkurrenskraftiga bilar så ser det ut så där. Använd Kobayashi och Sato som förebilder vid urvalet av förare och inte försiktiga poängsamlare som Button och Kubica.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Re:
Jag håller med dig Lennart! ![]() En sak vill jag dock spetsa lite... ![]()
Mr. Racecraft backar väl inte för en fight? Han är iaf imho inte en "Button" utan en fighter. Kanske inte i Kobayashi-klass men ändå... _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
På tal om gamla "goda" tiden... Tomtebloss open just for you!
Vissa saker är faktisk rätt bra att de inte finns med längre. http://www.youtube.com/watch?v=fuMRc Nattrejs? ![]() ![]() Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||||||
Re:
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Re:
Man kan ju int klaga på att dom körde bilarna för höga iallafall ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 5172 besök totalt |