| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMWSC Bilsport Superstage, Emmaboda 8/8 2010
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (12083 totalt) |
|
Re:
hade gärna testat på SS, men nu är detta helgen innan Knutstorp och det är långt till emmaboda tyvärr... dock hoppas jag att någon cupförare ställer upp iaf
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
Re:
Hehe, jo det har varit lite annat än motorsport det senaste året...
Jag är svårt sugen på en omgång i konbanan. Ska förhandla med familjen om den helgen också godkänns för bilåka...
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
|
Re:
Jasså grannen
Försöka går ju men det kostar
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re:
det e inte fullt ännu... listan just nu e du, jag o din granne.. O så måns som ordnar o fixar så klart. |
||||||
|
Re:
Hondorna har ju en trevlig trend på SS men nog går det att slå den tiden, det tänker jag göra
Inget större intresse inom BMWSC för SS om man inte kör MINI.
Enbart några entusiaster med BMW-gatbilar anmälda. Det får vi ta med oss inför ev. framtida önskemål från medlemmar gällande SS. Jag kommer att bjuda in ACS. Vi får hoppas att det finns något intresse även från ACS. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
Ja, det e lite synd att intresset för SS inte e på topp. Tror dock att man får ta i beaktning även att det är veckan innan knutan och grymt off om man inte bor i kalmar. Men jag ser iaf fram emot det :-) |
||||||
|
Re:
Hotel Amigo, check. syns i baren tidig kväll :-) |
||||||
|
Anmäld och betald! Läääääääääääääängtar efter hotell Amigo!
Edit: Egentligen är det fel att kalla ESS för konbana. Den är så snabb så det är som att köra ett varv på bana, vända och åka tillbaka igen. Det här är KUL! _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
|
_________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BMWSC Bilsport Superstage, Emmaboda 8/8 2010
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (12083 totalt) |