Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 5632 besök totalt |
2010-08-02 Prova på, Sviestad.
Första semesterdagen, bilen är fullt fungerande sen ett bra tag, så det skall mycket till om inte det bruna eländet är på plats. Vilka gör mig sällskap? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Det kanske skulle vara något att testa Mercan på, iofs har jag inte fått rdäcken på fälg, någon hel drivaxel monterad eller motorn inkörd... men vad skulle kunna gå fel?
![]() ![]() Finns det mer info om träffen? _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
_________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||
Vill gärna komma ner på detta.
![]() Bara tid och pengar finns på måndag så kommer jag... |
||
Skulle vara kul att komma ner, men jag kan inte gärna smita efter lunch första dan på jobbet efter semestern... Lite moral får man lov att visa upp...
![]() ![]() ![]() Får bli vid nå't senare tillfälle. ![]() |
||
Planerat att dyka upp för årets sviesta premiär om jag hinner få mina nya bromsbelägg, annars blir det ett kort pass innan det blir metall mot metall
![]() _________________ Daniel Ollikkala 200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012) Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019) |
||
Tänkte komma och lufta M3:an, den har fått vila länge nu... Vi hade ju kul på Sviesta med lms i våras!
Den är förresten till salu: http://www.blocket.se/sodermanland/B så är nån i närheten intresserad kan den ses och ev. upplevas då/där... _________________ Mattias Andersson Tävlat i Clubmanserien, SPVM i en Phantom S21, vinnare 2018 + 2020 Tidigare Porsche 968, Vinnare 2014 + 2016 i Modsport klass 1 |
||
...om ändå lite fler kände så för denna underbara bil... Bästa kompromiss jag haft mellan bana/gata/få med ungar
![]() ![]() _________________ Mattias Andersson Tävlat i Clubmanserien, SPVM i en Phantom S21, vinnare 2018 + 2020 Tidigare Porsche 968, Vinnare 2014 + 2016 i Modsport klass 1 |
||
Är det nån som vet om man skulle/har asfalterat om banan? Hört nåt om att det skulle göras.
Mattias A: Du får hålla din m3:a borta från mig..!! Jag är så grymt sugen på en limo... ![]() _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||
Ser ut som regnet slutar framåt kvällen... frågan är bara hur sent?? Aja, det är kul i det blöta också. (i alla fall med bakhjulsdrivet ![]() _________________ Mattias Andersson Tävlat i Clubmanserien, SPVM i en Phantom S21, vinnare 2018 + 2020 Tidigare Porsche 968, Vinnare 2014 + 2016 i Modsport klass 1 |
||
Re:
Har du någon ledig passagerarplats i bilen? Kompisen jag ska åka in och kolla med, är inte 100% säker på om han kunde komma loss. . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 5632 besök totalt |