| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Nya www.stacc.se online!!
|
<< 1, 2, 3 >> 5708 besök totalt |
|
Re:
Försök ändr ai planeringen, skulle va grymt kul att ha dig med.. gillar din bil starkt _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
|
Re:
Jag är inte intresserad av "hotell osv i denna klass", vilket jag redan skrivit. Kolla resten av mina inlägg. Vidare tycker jag "döma" är aningen starkt ordval när man försöker hjälpa till, och mer konstruktiv kritik än förslag på alternativa meningsbyggnader kan man ju knappast komma med i sammanhanget. EDIT: Redigerat. Lät lite spydigt, var inte menat så!
_________________ David Lundin |
||||||||||
|
Blir förmodligen en super rolig resa som vanligt
Kul att ni är tillbaka på banan... |
||||||||||
|
Re:
Då finns det säker tält träffar för dig med, men låt denna tråd va för dom som gillar dessa evenmang, men kolla du med svenska tursit förbundet om vart man kan sova med minst blöta kalsonger.. ![]() Ps: ett vanligt 3 stjärning hotel är det som vi bor på _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
|
Re:
Inte nu längre tydligen, men det gör nog inte ont att få en stjärna till på övernattningen
_________________ David Lundin |
||||||||||
|
Re:
Hoppas att det "duger" det jag har på ... Jag ska bara cruisa lite som vanligt
|
||||||||||
|
Re:
Dom kanske har 4 stjärnor nu, innan har det vart ett 3 stjärningt... men i nget super fint är det allefall..helt okey standard men är man van med tält kanske det är LYX _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
|
Re:
Duger är inte nån bra inställning, det finns alltid rum för mer..
_________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
|
Re:
Med tanke på att jag inte har kommit iväg på något banåka på hela året så tror jag att jag börjar med det som sitter på nu vilket inte är kattskit
Fjädrar har jag liggandes men kommer inte att hinna byta dom innan! |
||||||||||
|
Re:
Jag har testat med olika fjäder setup på min ex bil tycker inte alls det blev nångån specill störe skillnad i komfort när jag gick ner hälften i hårdhet både fram och bak, så då kan det lika gärna va hårt hela tiden _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
|
Re:
Sant, de finns 3* också. Vi bor i den helt nybyggda delen(4*) som blev klar sent i höstas
_________________ Andreas Håkansta |
||||||||||
|
Re:
AHA Nice, tycker priset är mer än okey... men visst vill man ta banan båt över och sova i bilen och tvätta av sig på shells kund toalett så är det ju dyrt ja visst... _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
|
Re:
Tack,jag ska göra vad jag kan
_________________ Mvh/Dick Gilled Radical SR8 AMG GT R |
||||||||||
|
Re:
det är billigt...mån får ju se mot vad man får liskom... är ju ingen halvdag på sviesta med tältning..
Inget ont mot sviesta _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
|
_________________ Björn Selander Porsche 996 TURBO https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=822294 STACC -Inspirerande och rolig körning på bana! |
||||||||||
|
Härligt att se Er grabbar i farten igen
Fin sida enligt mig iaf. Var ju med två svängar 2006-2007 och snurrade runt som en liten illbatting med mitt monster till bil. Var nog den med minst pulver under huven men hann avverka flest varv på banan (iaf 2006) SKITKUL var det och det kommer defenitivt att bli det nu oxå
Billigare går ju inte att komma undan med heldag körning, boende och båten till o från !!! Hoppas att vi ses framöver, blir tyvärr ingen gotlandsresa iår...
_________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||||||||||
|
Kul att det är lite drag här:)
Är sjukt pepp, blir min första och enda bankörning i år _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||||||
|
Nu har jag bara åkt med en gång, men detta event är ändå bland dom roligaste jag varit på!
Tycker själv att det är ett galet prisvärt paket, och väldigt bekvämt med tanke på att man slipper själv boka rum, båt och allt annat. Nu tror jag dock inte att jag kommer vara hemma då, men jag hade hemskt gärna hängt med
/Erik |
||||||||||
|
Re:
Det är inte en lastbil eller husvagnsekipage på en landsväg som bildar kö, det är första puckot bakom som inte vill/klarar köra om men lägger sig så nära och långt mot mitten att de som sedan kommer inte kan köra om. Likadant på banan, är det någon som är snabbare kommer den personen köra om smidigt och enkelt vid ett bra tillfälle. _________________ Roland Johansson |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Nya www.stacc.se online!!
|
<< 1, 2, 3 >> 5708 besök totalt |