Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 29063 besök totalt |
Härligt att du är tillbaka, har undrat ett tag vad som händer.
7.50 hmmm ja vi får väl en rapport om en eller två veckor hoppas jag. Angående kameraplaceringen hur smidigt plockar du ut minneskort och kör du med fjärr från stolen eller hur drar du igång inspelningen? Ett original täcklock i bilens färg med ett hål för linsen hade blivit ännu mer diskret. Detta går ju att se om man har ett tränat öga och dom ser ju en hel del vid insläppet.. ![]() Hoppas du får bra flyt där hemma! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||||
Re:
Tyvärr är väl fel att säga... men bilen kommer att stå i Tyskland till slutet av okober som det ser ut nu.. Så Stacc's höst träff missar jag.. Men jag ska försöka klämma en trackday där nere. _________________ Nicklas strid BMW M2 BTG-Räser Porsche 964 Turbo -92 |
||||||||||
Re:
7.50.. jaa.. ?? ![]() ![]() Fast jag vill egentligen inte spekulera. Men om jag inte kommer under åtta så blir jag faktiskt besviken... För nu finns det inget att skylla på förutom min egen kapacitet.. Och bilen är garanterat kapabel till tider under åtta. Men det kommer nog inte några super-tider direkt.. Om jag åker kring 8.05 första helgen, då är jag jätte nöjd. Kameran sitter på ett snabbfäste innanför hålet så den är super lätt att montera eller att sätta igång. Dock måste jag sätta på den innan jag åker ut. Givetvis har jag har även ett täcklock med hål som ska sitta framför.. ![]() Men jag kommer nog mest att filma inne från coupén tror jag. Men med kameran långt nere kan det nog bli lite kul effekter tror jag..?! _________________ Nicklas strid BMW M2 BTG-Räser Porsche 964 Turbo -92 |
||||||||||
Re:
Tråkigt Ringen är inget mot en stacc träff men du får ha så kul ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
![]() ![]() Jag är nog tvungen att hålla med dig om det.. ![]() Vilken mupp man är.. ![]() Men det finns inte mycket inom bilvärlden som kan mäta sig med ett par snabba varv där. Mindre än en vecka nu... ![]() ![]() _________________ Nicklas strid BMW M2 BTG-Räser Porsche 964 Turbo -92 |
||||||||||
Re:
De är ju inte bara körningen, det är ju hela kittet....känslan, umgänget med vännerna ![]() _________________ JOHAN HEJNINGER |
||||||||||
Re:
Alla är vi olika, visa blir bitna andra ej.. det är nice men inget mer än så liksom _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
Hej! ![]() Hur går det för er? Har det blivit mycket i år? Kommer ni vara nere ngt under hösten? Det hade ju varit trevligt med en pilsner eller fem.. ![]() _________________ Nicklas strid BMW M2 BTG-Räser Porsche 964 Turbo -92 |
||||||||||
Re:
och det är väl tur att alla inte tycker likadant.. ![]() Då det ju vart ännu trängre där nere.. tycker nog att fler människor ska börja tycka ringen suger.. ![]() _________________ Nicklas strid BMW M2 BTG-Räser Porsche 964 Turbo -92 |
||||||||||
Re:
Jag hoppas nog mest på att allt lirar.. så vi slipper lina.. Det brukar ju vara lite Murphy över den här bilen första helgen varje år... ![]() ![]() _________________ Nicklas strid BMW M2 BTG-Räser Porsche 964 Turbo -92 |
||||||||||
Re:
Det har bara blivit två resor i år, kommer att bli 2-3 till i höst. Hade varit tok trevligt med 5-10 pilsner och lite ljug ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||||||
Re:
Skönt.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
Självklart är det bokat ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 29063 besök totalt |