Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5060 besök totalt |
Skummi är och har alltid varit en skitstövel...
Hoppas han lägger av snart... Webber = ![]() Det är inte en kille som ger upp i första taget! ![]() Vettels drive-trough kändes lite knepig. Är detta med tio billängder en ny regel eller? För det finns väl annars extrema exempel där de haft nästan halva banan mellan 1:an och SC? _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||||
Re:
Vad jag förstår så är det mellan alla bilarna det ska va max 10 billängder för att få en lagom tight omstart...och han låg väll för långt ifrån Webber som låg etta..... _________________ Mikael Ståhling |
||||||||||
Re:
Schumi har aldrig varit nått helgon han är en vinnare & visat det 7ggr.... Det är väl mellan bilarna det ska var max 10 billängder för att hålla ihop fältet det var ju mellan webber vettel luckan uppstod _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||||
Re:
Var nog ganska tajmat av Schummi att det skulle vara möjligt att köra förbi men att Barri fick satsa hårt för att klara det. Dock jäkligt fult gjort ändå! _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||||||||
http://www.youtube.com/watch?v=QF9kT
![]() ![]() Spännande motorsport i all ära, men detta var ju bara korkat. ![]() /S _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
||||||||||
Re:
Ingen jätteskillnad jämfört med Vettels startmanöver mot Alonso i förra rejset, egentligen. Om man undantar farten då. |
||||||||||
Re:
Barri höll stumt & muren var nära undra hur många här som skulle våg de ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||||
Tyckte Shumanchers manöver var en av högpunkterna i ett tråkigt race faktiskt, det är racing, han visade att han skulle försvara innern, och han stannade innan Barrichello var i muren och flyttade sig sen så han kunde komma tillbaka på banan. Underhållning på hög nivå.
_________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||||||||||
Roligt att Elgh och Blomman dödförklarade racet efter bara några varv. De borde veta bättre...
+ Petrov + Kobayashi + Webber - Schumacher - Button - Lollipopmannen hos Renault - Mercedes GP för hjulet Man kan misstänka att lollipopmannen blev stressad av att hjulet lossnade. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||||
Vettel påstår sig ha missat starten, det är väl givet att han bromsar upp bakomvarande för att låta webber få fritt direkt, likaså gjorde dom i monaco, men där fick dom inget straff.
Jag tyckte att detta var ett av årets race. _________________ R Malmström MSCC |
||||||||||
Re:
Var de incidenterna så nära (och placerade) att de "samverkade"? Jag undrar om det inte var ett enkelt hjärnsläpp hos lollipop-gubben, för jag tror att Kubica hade kommit ut lagom bakom Sutil om Sutil inte bromsade in för att stanna precis framför Renault-platsen. Det vill säga gubben glömde att Force India hade depåplatsen precis framför. |
||||||||||
Re:
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||||
Är det bara jag som tycker Webber hyllades väl mkt av Blomman (och andra) igår? Han glänste egentligen aldrig under helgen. Halvdann start, dålig attack bakom alonso. Tur med safetycar och hjälp av Vettel vid omstart. Efter Vettels drivethrough var det ju bara att köra på så länge däcken höll.
Vettel visar känslor ![]() ![]() Finns inget tråkigare än när förarna är likgiltiga (typ kimi). _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||||||||||
Nog märks det att Vettel nästan är tonåring fortfarande, men han kommer igen.
Så här kunde det ha gått mellan Barri och Skummi: http://www.youtube.com/watch?v=je71q Skummi ska tydligen ha krypit till korset och bett Barrichello om ursäkt. Jag brukar ta Blomman och Eje i försvar, men i helgen blev det många fel... Antagligen en ekonomisk fråga, men varför är inte Frida med på alla lopp? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Re:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Roxlin Caterham Super 7 Phantom P91 MSCC |
||||||||||
Jag vill nog påstå att det krävdes en del av Webber för att få däcken att hålla så länge.
-------- Pit-lane incidenterna: http://www.youtube.com/watch?v=tL1dM _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||||
Vadå är han inte bättre än alla andra??? ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||
Det var ett ganska kul rejs för att vara på Hungaroring.
Vettel är kul att se men fasen va han gör bort sig hela tiden. Hoppas nästan att han inte får till det med VM-titeln. Sur som en treåring(är väl mitt standarduttryck). Alonso höll god min detta rejs. Bra för imagen och ferarri men inte mer än så. Webber ![]() Kom igen nu och visa den där lilla killen resten av året. Skomakaren ![]() Kan nästan inte bli sämre än så här i år?! Petrov ![]() ![]() Kobayashi ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||||
Vettel får en solklar teamorder att backa upp fältet för att Webber skall ta sig iväg.
Resultatet var att Vettel tappade vinsten till Webber. När Ferrari gör såhär så är det det värsta som har hänt Formula 1. När Red Bull gör såhär så är det "Ett riktigt bra race" ![]() Ajja, Spännande var det i alla fall ![]() _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5060 besök totalt |