Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4107 besök totalt |
KOMPLETTA NAMN I ALLA INLÄGG PLEASE!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det slarvas enormt mycket med kompletta namn. Jag vill förtydliga denna följande regel: om du på inga villkor vill ha ditt fullständiga namn synligt så är det ABSOLUT minimum med ditt förnamn plus initialen i ditt efternamn. För att köra med bara förnamn plus initial av efternamn så ska du ha starka skäl till det och du måste tydligt kunna motivera varför. Några frågor? MVH Lill-Hitler ![]() _________________ ![]() |
||||
Du vill alltså att, t.ex., jag ska byta "Hansson" mot "H" i mitt nick? Eller?
mvh / Nattens jourhavande asnem-ledamot. ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Näää... förvirra inte någon nu ![]() ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. om du vill vara anonym så har du kommit fel. Här måste du stå för vem du är och vad du skriver. om du inte heter något alltför vanligt så registrera dig helst med ditt fullständiga namn (dvs hela namnet, både för och efternamn). Men det går även bra att registrera sig med alias typ ("PelleP", "TurbOJohan" osv...) om du inte registrerat dig med ditt fullständiga namn så måste du ha hela ditt namn som signatur i alla dina inlägg. (Dvs, skriv in hela ditt namn som signatur på sidan "Mina inställningar" så det blir automatiskt) om du på inga villkor vill ha ditt fullständiga namn synligt så är det ABSOLUT minimum med ditt förnamn plus initialen i ditt efternamn. _________________ ![]() |
||||
Är mitt upplägg ok, dvs fult nick med rättstavat fullständigt namn i signatur.
Btw, det stavas bakhjulsdriven även om det är en Golf som är det. ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
100% perfekt!! ![]() ![]()
ooops. Får skylla på tillfällig sinnesförvirring ![]() _________________ ![]() |
||||
har skickat så många pm om namn att bokstäverna på mitt tangentbord börjar försvinna.
det värsta är alla som helt enkelt ignorerar mina pm och bara struntar i att svara ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Det är väl bara att utestänga såna eller? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
jag tror att överhövdingen
![]() men fick jag som jag ville, så skulle nog en och annan få sig en avhyvling ![]() förresten! kan jag beställa en taxi av dig från åre station till nån shellmack i närheten som jag bokat en hyrbil på?. måndag vecka 12. kommer med morgontåget ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Vem har inte skickat PM... ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Går det inte att ställa inställningarna så postning godkänns manuellt???
Då kan man göra så att man måste ansöka om medlemsskap i fortsättningen!!! Kanske lite hårt, men då slipper man att rejsa förfaller till någon bråksida... ![]() Man registrerar sig (men kan inte posta) och då dimper det ner ett litet mail hos magnus som säger att bla bla bla vill börja posta på forumet, magnus kollar då personens inställningar och konstaterar att han har skrivit sitt för och efternamn och då trycker magnus på godkänn... personen får ett mail om att nu är det möjligt att börja posta... Bättre att ta kraftttag mot det i början, för sen blir det för sent... Och då blir det bara pannkaka... Bara ett ex. Corner-carvers.com har tex forumägaren stängt funktionen för att nya skall registrera sig... med motiveringen att de inte vill ha in fler nollor där ![]() Kanske t.o.m. kan utöka det till att man har provmedlemsskap de första 50 inläggen - om man då startar ett bråk i någon tråd som inte löser sig, åker man ut och kan inte återregga sig... tycker jag hade varit bra!! ![]() ![]() |
||||
Ansöka om medlemskap tycker jag låter som en bra idé.
![]() Den dagen/dagarna extra det tar innan man kan börja posta inser nog dom seriösa användarna att det är värt att vänta. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Jag tycker ni överdriver lite med medlemmskap och annan form av utstängning.
Nivån här på forumet är fortfarande hög (om än en aning off topic ibland). När (om det blir) ett problem så kan vi ta ta tag i det då. En bra start är att låta bli att kasta pajer tillbaka på pajkastarna. ![]() _________________ Lotus Exige S1 // Pontus Borg |
||||
![]() Där står ju faktiskt namnreglen (som verkar vara svårast att följa) klart och tydligt. Men många klickar sig väl bara vidare snabbt som fasen. ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Håller med fullständigt, verkar lite överdrivet och lite väl klubb för inbördes beundran med medlemsskap. Det är bra om någon har ett problem och snabbt kan registrera sig för att ställa sin fråga. Eller vill ni göra rejsa helt slutet med minimalt inflöde av nya medlemmar? Dessutom kan ju den som vill hitta på ett namn, inget som förhindrar det. Så någon garanti blir det inte. Det finns redan nu de som jag pratat med som tycker att namnregeln är löjlig och strider mot BB-andan och därför inte registrerat sig. Tycker dock inte jag, utan tror det bidrar till den lugna stämningen plus att det är kul att veta vem man pratat med när man träffar dem IRL. Det är ju inte heller den typ av tyckarforum som är det vanliga bland BB:s, utan kan vara kul att veta vad de olika personerna som råder en att göra på ett visst sätt med bilen verkligen heter och vad de har för erfarenhet. Känns inte riktigt lika bra att bygga om framvagnen p.g.a. någon okänd "Super-Gurra" på forumet har sagt så. Lite som skillnaden mellan debattartiklar och insändare i tidningen. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4107 besök totalt |