Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2866 besök totalt |
vad jag läst har en
X5:a oxå. sen sägs det att han har gammal bmw M5. av den karossen som finns som m535. det skulle tydligen vara nått speciellt med de som hette M5 på den tiden.. men detta vet jag itne om det stämmer vare sig angånende ägandet och om det finns nån ritkgit gammal m5:a _________________ // Ludde R Ludde Rosten. Hellre Nürburgring än vigselring |
||
Kungen hade en gammal M5 E28, men sist jag hörde talas om den så stod den på en bilfirma.
Han har även haft en blå M5 E34 som jag sett framföras försiktigt i konbana av de som köpte den. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
och en grafitgrå Pantera (som jag åkte ikapp med hem ifrån A-torp för ett par år sen utan att ha en aning om vem som körde) plus en Shelby 350GT-65, och en Volvo PV som är jämngammal med knugen själv.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Den blå E34:an (en 3.8 med Nürburgring-paket) stod jag och "vaktade" (och dräglade på) när jag gick högvakten för 11 år sedan. Han brukade parkera den innanför glasdörrarna där jag stod vakt (kommer inte ihåg vad den posten heter). Han har även haft (eller har fortfarande?) en M5 E39. Kungen gillar uppenbarligen bayerska "familjebilar". ![]() _________________ Henrik Andersson ![]() |
||
Misstänker att även Kungen körde den bilen ganska försiktigt. För vid tillfället för nämnda konebanekörning (barkarby?) satt nämligen samma däck som vid leveransen när den var ny. Snacka om orginalskick... _________________ Anders Dauner |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2866 besök totalt |