Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (22816 totalt) |
Re:
@Ultura: Inga problem. Smygreklamen som syns i bilden hade ju varit skoj om den fått vara kvar, för reklam är ju alltid trevligt om tillfälle ges. ![]()
![]()
Jag har nog ett par bilder till. Kommer upp när tid finnes. |
||||
Re:
Självklart låter jag bilden vara orörd så texten är kvar, alla som fotar ska ha cred för sina bilder ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||
Då har även jag lyckats få upp en film på några varv från knutan.
Kvaliten är inte på top då det är första gången jag filmar med kameran plus att den var ganska billig. ![]() Min kamrat Ulrich skulle hjälpa mig med inställningarna men han valde att må dåligt på söndagen istället. ![]() Efter detta dissande av min egna filmsnutt och man ändå kanske vill kika på den så finns den här.... http://www.youtube.com/watch?v=QeGRE _________________ Stefan Alm |
||||
Re:
Visst är det coolt första gången man kollar sin egen körning!? Man ser hur mycket fel som helst och det ser ut och gå i slowmotion mot hur det upplevdes på plats. Vi fixar till inställningarna till Gotland, kolla mina filmer är trots allt likadan kamera så det finns mer att hämta! ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Då måste jag också fråga , är det någon som har bilder på min bil, en Vit Alpina B3 med Grön/Blå stripes?
Jag lyckades dessvärre med konstycket att göra en avkörning efter bara ett fåtal varv så jag får skylla mig själv om ingen hann fånga mig på bild.. ![]() /Calle _________________ Calle Olsson |
||||
Re:
Annars, ett par till annars... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bonuspic: ![]() |
||||
Micke olsson har som vanligt knäppt ett gäng fina bilder.
![]() http://www.mickeolsson.net/bilder/20 _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
Re:
[quote="JAM"]
Si , 'le traktour drog upp mig strax efter NGK krönet... B3 = 3 serie E36 i detta fallet. /Calle _________________ Calle Olsson |
||||
Re:
Micke! ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
![]() _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||
Re:
Inga bilder men jag hitta en film... vill bara poängtera att det inte är jag som filmat!! http://www.youtube.com/watch?v=ar1BB _________________ Per Gustavsson #95 BMW E36 1:A serien SSK Klass3a 2012 2:A serien SSK Klass3a 2013 1:A Modsport 3 samt 1:A totalt spvm 2014 2:A Modsport 1 2018 |
||||
Re:
Tackar ![]() Även 95:an var ju med på bild ![]() 37:an såg ut att ha rejält med understyrning vid 1.15 _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Re:
[quote="Måns Ulveståhl"]
Tack Figge för den mycket fina bilden, skickar ett PM till dig ang. denna också! Tack Måns för kommentaren, just nu står den och väntar på lite ny färg efter avåkningen på Knutan men sedan blir den snart fin igen! /Calle _________________ Calle Olsson |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (22816 totalt) |