Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8337 besök totalt |
Re:
gå till www.slc.se ... där finns alla länkar........ till dom olika evenemangen... men snabblänken till anmälan är: http://simplesignup.se/event/3590-slc-timeattack-gokart-endurance |
||||
Gabrien och jag ska försöka komma och köra om vi hinner bli färdiga..
Vi delar på hans blå e30 med R-däck och motor. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Som det är nu, så är det tveksamt om det blir något evenemang....... extremt dåligt med anmälda......
så vill ni att TimeAttack ska funka så anmäl er iaf till den 18e sept..... för jag kommer nog skjuta på den här evenemanget tills dess..... OM INTE, det kommer en hel del anmälda senast måndag...... |
||||
Re:
Ja...det är ju konstigt. Det är lätt att sitta vid datorn och tjata om klassindelningar.. Frågan är varför....om man ändå inte tänkt komma. För oss duger det med en klass. Det är väl åkningen som är viktigast....inte om man kan vinna på pappret. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Houpps...jag å polarn har blivit seven ägare och har siktat in oss på den 4 sept,vi anmäler oss imorgon söndag å håller tummarna att fler inser att timeattacken e för rolig för att missa..så hallå alla glada,anmäl er nu! Slå av datorn en dag å hoppa i bilarna..snart e säsongen över....
och skulle det bli tamt med bilar för att göra alla klasser så kan vi väl samsas med lite blandat i heaten.. Trots allt så är vi där för att ha kul både på banan och i depån med likasinnade tokar! Hoppas,hoppas,hoppas...../Peter _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||
Jag har suttit o väntat på att anmälnings info ska dyka upp, o det fick vi nu först för 3dar sedan??
Kom inte o säg att det har funnits länge på facebook för jag mfl. har lyckats hålla oss borta från det "tramset" o tänker inte gå med bara för att kunna anmäla sig till en träff... Som sagt jag vill komma o köra! men av nån konstig anledning så hänger sig sidan för mig när jag tryckt på boka på anmälningssidan? får pröva i morgon igen, Men vill gärna veta om träffen blir av eller inte.. och jag, Peter mlf vill köra den 4/9 o kan inte alls den 18/9... Så hur många saknas för att det ska bli av den 4/9 ? _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
Re:
anmälningsinfo har funnit här ett tag (snabblänken la jag ut för 3dagar sen efter fråga).... + på www.slc.se förutom Facebook sidan..... Och där har dom funnits sen 18 augusti..... Det är rätt många som saknas tyvärr för att det ska bli av...... men som sagt väntar till imorgon eftermiddag.... men för er som är osäkra...... skriver ni här eller skickar mail till mig att NI kommer ifall det blir av så är det ok... Och sen anmäler er på riktigt på tisdag.... bara så jag vet att det kommer folk. EDIT: Det borde vara typ 40-50 bilar på ett sånt här arrangemang.... men jag vill verkligen göra det, så om ni blir 20 så kör vi...... men det fattas 10 till för det i dagsläget........ dvs det är bara 10 som meddelat intresse om jag räknar med ovanstående i tråden..... tyvärr..... |
||||
om du kollar på förra sidan så står det den 18augusti.
"anmälningssidor kommer snart" MEN det kom ingen mer info om dessa... Har nu mailat lite folk, så får se om dom kommer.. _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
Re:
Det var väl iofs mitt fel, som missade att lägga upp länken direkt här med utan bara la det på www.slc.se och facebooksidan.... men dom fanns där iaf ![]() men tack för att du hjälper till att få ut infon..... hoppas vi får till det och fler får gärna hjälpa till om dom känner för det..... man når tyvärr inte alla med rejsa, slc.se och facebook eller internet överhuvudtaget... |
||||
Halloj Fredrik...hur ser läget ut? Har det ramlat in några till...?
Halloj ni som e körsugna...Har ni avbokat brölloppet,kräftskivan,hawaii resan osv och anmält er? _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||
Re:
Näe inte en enda till har hört av sig tyvärr....... så det ser mörkt ut för 4e.... utan vi får försöka se om det är större intresse för 18e istället... en sista möjlighet för det här året.... |
||||
|
||||
Re:
japp...... ![]() och dina tankar är superbra..... väntade bara på läget med evenemanget hur jag skulle svara.... men det ser du ju själv tyvärr..... |
||||
Re:
Gött! Ville bara kolla så det kommit fram. Har lite tankar kring detta arrangemang också, jag är övertygad om att timeattack är något som det finns behov av trots det dåliga anmälningsläget just nu, men vi tar mina tankar om detta det via mail eller telefon. |
||||
Så då blir det alltså inget på lördag då?
Då behöver jag inte betala in.. Tycker du ska fråga alla som var på första träffen o inte anmält sig nu om varför dom hoppade över, om det är det högre priset eller vad det beror på. Jag själv kan tycka att du dragit på lite för mycke med denna träff med gokart? och sen timeattack tävling o drifting tävling, då det är en ny bana så känns det som att man kanske ska köra "bara" bankörning flera gånger först till lägre pris för att få upp intresset för banan o sen ha nån gång per år dessa tävlingar med prispengar osv. Sen annonsera på fler ställen som tex autolife, zatzy mfl... _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
Är det inställt eller ska jag lägga tid på att byta hjullager någon kväll innan lördag?
![]() |
||||
Re:
ok, tråkigt... Men kanske kan man uppdatera rubriken på denna tråd också då, bara för att informera. |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 8337 besök totalt |