| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Intressekoll för körning på Falkenberg's motorbana
|
1941 besök totalt |
|
Hej! Nu har vi äntligen hittat en lösning med Falkenberg's motorbana för att arrangera en bankväll. Nu vill vi kolla intresset för detta! (Inget bindande i detta läge) Det tänkta upplägget nu är 3timmars open pit-lane. Alltså fri på och avkörning. Kvällen skulle mest troligt börja runt 18.00 och sluta runt 21.00. Eventets planering är inte helt spikad än, och kanske kommer behöva ändras efter hur stort intresse vi får. Maila gärna oss på info@epevent.se vid frågor eller andra funderingar. Som det ser ut nu kommer priset för denna kväll landa på runt 750kr/bil. Är ni två förare på samma bil tillkommer det en extrakostnad på 100kr. Sjukvårds personal och flagvakter kommer finnas på plats! Intresseanmälan görs på: http://www.epevent.se Med vänliga hälsningar. Erik & Patrik _________________ Patrik Potocki |
|
Jac tror att många är intresserade av detta. Men det är svårt att säga ifall man inte vet ett ungefärligt datum.
Annars blir det svårt att planera. Prata vi om en vecka, en månad eller nästa säsong? _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
|
Jag är gärna med på detta så länge det inte krockar med en affärsresa som jag redan bokat i September.
Kom gärna fram med ett förslag på datum så blir det lättare att binda sig. _________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
|
Jag är väldigt intresserad i alla fall, speciellt om det är open pit. Dom har ett liknande arrangemang på Sturup men gruppindelat, och med 4 grupper blev det "bara" 15min X 3pass och det blir lite för lite tid med en halvtimme effektiv körning för mig.
_________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
|
Trevligt att det finns intresse! Anmäl er gärna på http://www.epevent.se. Så har vi bättre koll på hur många som är intresserade av ett event som detta!
Med vänliga hälsningar Patrik Potocki _________________ Patrik Potocki |
|
Ser ut som att vi kommer ta detta tidigt nästa säsong istället. Funkar de bra kommer vi försöka ha fler liknande event.
Skriv gärna upp Er på listan iaf, så kommer ni har förtur på platserna Mvh Patrik & Erik _________________ Patrik Potocki |
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1941 besök totalt |