Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
863 besök totalt |
Intressant på TV
Såg precis en blänkare på Discovery om ett program i dag 8/1, följande är klippt från tv-tablån: 22:00-23:00 Så går det till i Formel 1 Avsnitt 1. Här avslöjas de topphemliga planerna bakom Formel 1. BMW Williams-laget förklarar sin taktik och varför de förtjänar sin plats som motorsportens kung. (61390216) Inte missa!! ![]() |
||
Re: Intressant på TV
Jag vet inte om det är samma program som har gått innan eller om detta är något nytt, men jag har sett delar av en dokumentär på Discovery som handlade just om BMW-Williams och Formel 1 ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
Såg en dokumentär på Eurosport (tror jag det var) om när de spelade in BMW-Williams F1 reklamfilm (ni vet den när de körde runt på en bana och välte spikar i slutet). Satan vad besviken man blev
![]() ![]() Hur som helst så var dokumentären rätt så bra... ![]() ...även om man blev besviken. ![]() |
||
Re: Intressant på TV
Tack för tipset! Det var klart sevärt! ![]() ![]() Rätt mycket gamla filmer också. Sånt är alltid kul att se! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
863 besök totalt |