| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till käk på gotland 2010-09-11
|
1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (9114 totalt) |
|
Då har anmälan stängt!!!! Då var det dags att anmäla sig om man vill ha en bit mat efter körningen. Maten kommer serveras där dom flesta bor, ett vandrarhem tror jag det var, det heter i alla fall grannen. Det har röstats om vad för käk som skulle serveras och då vann fläskfile med potatisgratäng. (grillad rauk blev nedröstat)
Vill man vara med på detta så sätter man in 200:- på Audi ClubSport postgiro 376251-5 Pengarna bör vara inne på kontot senast tisdagen den 7/9 och märk betalningen med erat namn och käk ringen eller liknande så jag fattar vad det är för betalning.
Skicka sen också ett mail till mig där du skriver ditt namn och att du anmäler dig till käket. Min mail är kassor@audiclubsport.se Skriv i mailet om du måste ha vegetarisk mat eller så. Öl eller liknande kommer dom som har restaurangen att sälja men vi vet inte några priser för detta ännu då dom är väldigt svåra att få tag på...återkommer i denna tråd om jag får någon mer info om detta. ------------------------ Uppdaterad info!! Lite uppdaterad info. Maten kommer serveras ca. 19.30 och framåt. Detta för att folk som vill hinna ta en dusch eller liknande efter bankörningen skall hinna med lite sånt. Dom tar kort i baren. (kan ju vara intressant info) Än så länge är det ca 80 pers. _________________ Stefan Alm |
||
|
ops...ja det skall väl hinnas med ändå kanske, dom flesta bor ju rätt nära...bara man hinner plocka ner sina saker så, typ tält och byta däck och sånt.
Fast vem vet det kanske inte blir nåt käk för det dröser ju inte in anmälningar direkt, 3 st än så länge och då har jag inte räknat med mig själv så ja 4 då.
_________________ Stefan Alm |
||
|
Re:
Lugnt
Jag räknar snabbt till 20 säkra lägg därtill 30 talet funktionärer och alla glada Audisar. _________________ Patrik Skoog |
||
Är det bara fläskfile och potatisgratäng som erbjuds
Inte någon förrätt eller/och efterrätt, som erbjuds för det priset
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Käk Gotland Ring!
Fantastiskt bra initiativ! Har anmält mig & Micke till mat.
om Rolf tycker att det är för dyrt så bjussar jag på en äggamacka till förrätt och en glass som dessert.
_________________ Anders Regnell Gatbil: Skoda Superb Eleg Kombi TDi DSG Kulbil: Miata MX5 -95 |
||
|
Re: Käk Gotland Ring!
Tack
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
ni fick väl min, peters o näsans anmälan på ACS forumet... ?
om inte så räkna in 3 till. 600 sek på g in nu |
||
|
Jag skulle helst se att man anmäler sig via mail till mig så jag har lite koll när jag bockar av på plusgirot för det är lätt för att missa nån i en tråd på forumet.
Tråkigt om man blir utan mat av den anledningen.
||
|
Re:
du har så rätt... mail skickat :-) |
||
|
hej
det blir lite underhållning i form av en trubadur. stor stark kostar 45kr, tur man har bokat sena färjan hem på sön. mvh dennis "fest general" _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||
|
OBS!!!
Tänkt på att det är senast tisdag som man har på sig att pengarna skall vara på plats vilket borde betyda att man senast kan sätta in pengar på måndag då det ju brukar ta en dag. Detta för att vi måste säga till dom på ön hur många som skall ha mat och vi åker ju dit redan på onsdag så då har jag ingen möjlighet att lägga till fler så då blir man utan mat. OBS!!! _________________ Stefan Alm |
||
|
Re: Mina mail tycks inte lämna utkorgen.
Det går bra, jag vill helst att man mailar om man har möjlighet men har man problem med sin mail eller så så kan man ta det här eller via PM till mig som du gjorde.
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (9114 totalt) |