Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 10985 besök totalt |
Re:
Tolkar man detta som att du signar upp dig på listan till lördagskvällen? Fick idag bekräftat 20 platser av Renate! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Dööh jag som är trög pojkar...
Jag tror oxå den här kvällen har stor potential! Kändes trevligt som fan sist på Pisten med volvogubbarna men tyvärr var jag tvungen att lämna alldeles för tidigt. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Alla BMW tokar är givetvis välkomna, vi behöver ju lite bättre odds
![]() Johan S Tobbe J David E Fredrik (Volvomaffia1) Erik (Volvomafia2) Mattias (Volvomaffia3) Anton (Volvomaffia4) Robert (Volvomaffia5) Martin (Made) (Är väll ingen riktig volvonörd men han åker ju volvo till vardags) Michael Sjösgärd Lars Falk ( vill trugas lite först) Niklas Falk (vill trugas lite först) Robert Pentén EriC Kindell EriCs pingla Martin abrahamnsson Michael Franzetti _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Jag ska ju ner 10-11 sept men åker hemåt på kvällen den 11:e så jag missar detta förträffliga initiativ tyvärr.
MEN det finns ju en fredagkväll oxo. Vad styr vi upp då Johan? Vi är ju en hel del folk nere redan på fredag. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
Man kan ju börja förvärma på fredagen ![]() nja jag vet inte men det finns ju fler ställen. Å andra sidan funkar Lindehof väldigt bra och dom har BIT ![]() vad säger den stora massan? _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
De har dessutom Kölsch som är ännu bättre. ![]() Middag på Pisten och sen vidare till Lindenhof som vanligt. _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||||||
Re:
Kära Maffiamedlem nummer 4, att sia om detta är såklart inte lätt, låt oss gissa på att vi blir ett femtontal personer, resterande får helt enkelt hitta plats på lämpligt ställe. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Jag som hade hoppats på en lugn vecka med långa skogsvandringar och poesi, sen kom volvogubbarna in i bilden, Blir bra det här grabbar!
![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Jag kommer ner på fredag(10/9) kring lunch och stannar till torsdag morgon 16/9.
Jag hakar gärna på både på fredag och lördag om det finns plats. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Re:
För dig finns det alltid plats! ![]() Johan S Tobbe J David E Fredrik (Volvomaffia1) Erik (Volvomafia2) Mattias (Volvomaffia3) Anton (Volvomaffia4) Robert (Volvomaffia5) Martin (Made) (Är väll ingen riktig volvonörd men han åker ju volvo till vardags) Michael Sjösgärd Lars Falk (vill trugas lite först, men är nog färdigtrugad vid detta laget...) Niklas Falk (vill trugas lite först, men är nog färdigtrugad vid detta laget...) Robert Pentén EriC Kindell EriCs pingla Martin abrahamnsson Michael Franzetti Peeter Pahv _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
Tack! Men det där med att avsluta på Lindenhof låter farligt... ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Re:
Mmm det finns viss risk för det ![]()
_________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 10985 besök totalt |