Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 68285 besök totalt |
Flyg hem vettja! vi kör dig till Frankfurt Hanh
Jag skall inte dit i vår,det blir tidigast nästa höst tror jag. Såg din gamla Blåa E34 idag, ser fortfarande fräsch ut Kalle! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Ingen dum idé. Det störigaste är att jag kommer att VARA i Frankfurt samtidigt som ni är på ringen. Tyvärr är jag fast på något så upphetsande som Automechanika - världens största bilreservdelsmässa...
Siktar på nästa år då kanske. Min sambo är åtminstone väldigt sugen, bara hon får åka på banan med någon som kör snabbare än mig. Hon tyckte att det var störtlöjligt när jag pressade cabrion så gott jag vågade i somras.... ![]() Hoppas ni får bra väder och freies fahrt! Vollgas! _________________ Mvh / Kalle Hansen |
||
Jaha då var det ny säsong och i tidiga september bär det av igen mot Nordschleife med allt vad det innebär.
I år kommer jag med stor sannolikhet att åka ner på egen hand vilket givetvis inte är något större problem men social som jag är hade det varit skoj med en beifahrer, sen vet jag att börsen hade uppskattat ett bidrag då den inte riktigt är anpassad för mitt intresse här i livet ![]() Det blir en resa på kanske 5 dagar med gott om körning, någon form av gemensam aktivietet, lite god mat och ett par kalla öl samt massor med snack om kurvor och inte vilka kurvor som helst ![]() Ringenräv eller oskuld spelar mig ingen roll bara vi får det trevligt och det lär vi få jag lovar ![]() Lägg ett pm eller hojta till i tråden om suget finns där. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Du får helt enkelt låtsas vara på ringen den 20:e
![]() Rum för 1-2 personer preliminärbokat i Meuspath precis, det är inte sååå lång tid kvar. Ser ut att få åka ensam, gör inget men nog hade det varit trevligt med beifahrer! _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Vilka dagar gäller det? Dvs när lämnar man Sverige och när är man tillbaka? och var bor du människa? ![]() Jag är väääldigt sugen på att hänga med, men som vanligt är både tid och pengar två avgörande punkter. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
Jag åker på kvällen den 1/9 och sover förhoppningsvis i Meuspath hos familjen Nett mellan den 2/9 och 7/9 Mycket bra boende till vettiga pengar. Någon Porsche har jag inte men dock en Porschekiller
![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Re:
Vilken timing! ![]() Fast det kommer kanske inte så många hojar den helgen.... ![]() ![]() _________________ Mvh David Ek lu nd ![]() ![]() |
||
David åk ner i min kärra vettja, ingen gubbabil men med njurbälte och öronproppar blir det rätt ok.
Inget tjut i 240 då den varvar ur vid 230, ac,elhissar och allt ANTI tjafs existerar inte.. Annars är platsen ledig fortfarande med ett visst förbehåll för kräftsjuk pappa... _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Detta ser ut at ha löst sig nu
Klart är iallafall att följebil finns i form av mycket kompetent förare och bil och att han stannar hela veckan som jag (typ iallafall) Efter en bunke varv där vi pressade båda två vad tygen gick på Mossen så är jag på det klara med att min bil har mer puler och den andra föraren har mer kompetens inget snack om det.. Beifahrer ser ut att bli min fassa (BeiFAR) ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 68285 besök totalt |