| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2010-09-04 SNOWDRAGON KINNEKULLE
|
1 besök senaste veckan (10913 totalt) |
|
Re:
Tack för provturen! Vilken grym bil och vilket ljud!! Silkeslent....
och tack till Matz och Mia som verkligen börjar få rutin på det hela. Det märks att ni börjar bli vana att arrangera och detta eventet tycker jag personligen var det bästa hittills. Passet i Gulan var också en höjdpunkt. Inte alls vad jag hade väntat mig, i positiv mening.
_________________ H e n r i k P i h l |
||||||
|
Re:
Kan man få en beskrivning av denna. Gick fint. Jag har alltid velat ha en sån.. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||
|
Re: 2010-09-04 SNOWDRAGON KINNEKULLE
Stor tack för en toppendag Matz och Mia! Fantastiskt väl ordnat! Tack för att jag fick plåga er Gula Z3a varv efter varv efter varv! Det blev ca 230 km på banan för mig! Tack för instruktionerna och uppföljningen - har en del att smälta. Ser fram emot nästa gång! Ni kan tänka er att det var lite segt med krafterna mot slutet! Blev väl ca 120 varv!!! (utan skalstol) Fastlane: kul med filmen där jag väntar in dig och ligger ikapp några varv. Roligt att se hur du agerar med bilen - jag hör på motorljudet hur våra körstilar skiljer åt när vi åkte då. Man ser faktiskt spårvalen ganska bra ur din kameravinkel. Men frågan är om den inte skall upp en bit så man ser var bilens framvagn ligger i spåret? Vi ordnade en film från Tomas Alpina B3 med hans häftiga mini kamera på 1 x 3 cm som spelade in automatisk från framgrillen på Alpinan - så den återkommer jag med så får vi se ett alternativ till ditt klipp Fastlane! Tack "Alpina Gänget" för en trevlig gemensam resa och inblick i hur en Alpina går och låter - mums! /Dompan PS. Nu bär det av till Ringen nästa helg med Fredrik och andra för att köra och se Classical Race! Någon annan som är där också? _________________ Dominique Grubestedt Clio 16V - 91 Audi S8 - 99 |
||||||
|
Även jag tackar för en underbar träff. Kanonväder och duktiga förare ute på banan.
Jag provade en ny placering av kameran, vilket resulterade i lite väl skakig bild. Men bättre än inget iaf.
http://www.youtube.com/watch?v=0LgWPWWhQmc _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Fast körningen var allt annat än skakig
Hade en hel del koll bakåt på den där RX-7an som klistrade sej fast
_________________ Stefan Båging ---------------- BMW 328is -90 BMW Cup #42, Ganska mattsvart...
|
||||||
|
ja tack matz å mia igen för en bra dag, blev inte mycket köra för mig men var så trött ändå. Tänkte kolla om det var så att det hittades en svart, röd cross hjälm, shift är märket, lämnade kvar den på fre på ralphs dag men var borta på lör ingen som såg??
_________________ Daniel Tobiasson |
||||||
|
Några tider ???
Körde själv på Kullen i Söndags, nytt pb 1.02.4 Polarna var tyvärr snabbare... 1.02.2 och 1.02.0 Mycket bra dag, svalt men med sol. Lite bilder vore kul och fler filmer _________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||||||
|
Re:
1:02 är ganska snabbt, kommer man ner mot minuten så börjar det gå riktigt fort. _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||||||
|
Re:
1.02 låg jag med på. Du är väl under 1 minut med Supran? _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
Re:
Fick bara köra ett snabbt varv innan bilen ville ta semäster, men lyckades köra 58.7 iaf. _________________ Kinnekulle : 54.0 Mantorp 1.19.4 Gelleråsen 1:08.2 3.4L supra mkiv Robin Antonsson |
||||||
![]() |
Eftersnack
2010-09-04 SNOWDRAGON KINNEKULLE
|
1 besök senaste veckan (10913 totalt) |