| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till käk på gotland 2010-09-11
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (9114 totalt) |
|
Då har Fadern & Sonen betalt maten skickat mail och gjort rätt för sig.
Vi här i Smålands Huvudstad Ljungby är förärade den ypperliga morgon tidningen Smålänningen och där stod i morse att Anna & Mats Kinnby har fått en son som skall döpas till Colin. Så nu startar jag en insamling så att vi kan lägga ihop till en E21:a åt grabben när han döpes. Man vill ju att alla skall få en så bra start här i livet som möjligt....... Grattis Anna & Mats Per-ola Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||||
|
Re:
Således även Fam Skoog, beställde 6 portioner så vi blir mätta
Pratade med Grannen.se idag och vi är 100 pers som bor på samma ställe, najs fest
På Fredag kvällen så har det lokala haket öppet, pizza och öl är perfekt uppladdning _________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
Vad är de närmare detaljerna kring detta? Det skall ha kommit något mail men min mail måste strula för jag hittar det inte.... Jag käkar nämligen gärna lunch!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Re:
Klippt från BMWSC:s medlemsutskick: Mat Gotland Ring den 11 september Mat under dagen på banan måste förbeställas och kostar 150:- skriv ner ditt namn och anmäl hur många portioner ni önskar och maila johansson.olof(snabel a)telia.com, och betala in pengar på klubbens postgiro 630 50 25-6. Cafet på banan kommer även hålla öppet, där kommer det gå att köpa smörgåsar o cafe m.m. _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Jag vill inte föregå händelserna, men jag vet att styrelsen och ansvariga för träffen på GR tittar på alternativ då många reagerat på att en lunch kostar 150:-.
Tills det kommer andra besked från styrelsen är det ovan som gäller. Men vi kan nog vänta oss mera info innom kort. _________________ Stefan Larsson |
||||
|
Uppdaterad Info.
Lite uppdaterad info. Maten kommer serveras ca. 19.30 och framåt. Detta för att folk som vill hinna ta en dusch eller liknande efter bankörningen skall hinna med lite sånt. Dom tar kort i baren. (kan ju vara intressant info)
Än så länge är det ca 80 pers.
_________________ Stefan Alm |
||||
|
Re:
Tyvärr blir det så att vi tvingas köpa lunch från Gotland Rings kontrakterade partner.
Så för er som vill ha lunch på banan, fortsätt enligt nyhetsbrevet
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
I nuläget har cateringfirman som är ansluten till banan hoppat av i sista sekunden, så just nu vet jag inte hur och vad vi ska äta till lunch! Vi jobbar på detta, men det är minst sagt problematiskt. Och eftersom cateringfirman har hoppat av har vi inte tillgång till enda byggnaden som finns på banan. Det pratas nu bla om en korvvagn som ersätter cateringen, men även detta är osäkert. Ni som har betalat in pengar för lunch kommer om detta inte löser sig få era pengar på plats. Återkommer när jag vet mer...... _________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
Från början var våran mening att Rent a chef skulle följa med oss, men eftersom detta inte var möjligt pga reglerna på banan, fick vi tacka nej till dem och använda oss av banans catering. Men nu har de hoppat av och vad detta innebär har jag svårt att greppa! Som sagt, det hela är mycket konstigt. _________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
Fick nu reda på att inte ens korvvagnen kommer finnas på plats, den ska tydligen säljas. Det börjar bli skrattretande denna historia! Återkommer med mer info. _________________ olof Johansson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till käk på gotland 2010-09-11
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (9114 totalt) |