| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Roadster bil i konkurs?
|
5165 besök totalt |
|
Roadster bil i konkurs?
Jag försökte nyss ringa Roadster bil i Tyresö för att beställa GAZ stötdämpare av dom. Tel numret är engelskt och man kommer direkt till Westfield fabriken. Mannen jag pratade med sa att Roadster inte finns längre. Stämmer det? Har någon köpt delar via den engelska butiken, och vad är eran erfarenhet i sånt fall. Roadster tycker jag var riktigt bra. _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||||
|
Dom har lagt ner
http://www.locostsweden.se/ipb/index Enligt många på Locostforum delar dom inte din uppfattning om dom varit bra, själv vet jag inte då jag inte använt dom som leverantör. _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||||
|
Re: Roadster bil i konkurs?
Dom sakerna som jag beställt direkt ifrån westfield i england,, så har det fungerat mycket bra, hyffsat snabba leveranser för att vara i från ön.. _________________ R Malmström MSCC |
||||
|
Kan tipsa om: http://www.raceperformancemodified.c
Har själv köpt GAZ-kit därifrån, bra priser (ca halva priset mot vad Roadster tog) och bra service.. de har även hjälpt till att ta fram fjädrar efter egen spec till kittet utan något strul.. M v h // Johan |
||||
|
Re:
Nu har jag dragit iväg ett mail till dom, så jag får vänta och se om dom kan fixa annat än BMW godis också. ;-) _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||||
|
Re:
Eller så kan du byta bil
Skämt å sido, hoppas det går bra, för mig har Jimmy hos dom varit ett riktigt bra bollplank. M v h // Johan |
||||
|
Annars finns rally design i UK om du vill ha GAZ dämpare, klart bra ställe att handla grejer på!
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
_________________ timmy1701 BMW Z3 2.8 Coupé 1999 BMW 325D Touring 2008 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Roadster bil i konkurs?
|
5165 besök totalt |