| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Förare till lan sökes (8-9 maj)!!!
|
3 besök senaste veckan (6376 totalt) |
|
Finns det inga här i rejsa.nu som är intresserade av LANet i maj??????
Denna tråd har varit uppe ett tag nu och vi har fått ihop TVÅ stycken som kan tänkas vara med. Det börjar fyllas på med folk nu så det finns inte så mycket tid kvar at fixa ihop ett Rejsa.nu-lag. I dag var jag inne på Team Kumlas hemsida och det var 58 personer anmälda!!! 80 personer är maxantalet på LANet och det kommer absolut komma upp i de siffrorna... Tycker ni att det är långt så finns det alla möjligheter att samåka. Dessa 58 personer kommer ifrån hela Sverige... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Nu vet jag att jag är med i TRK(The Rally Knights) fortfarande!!!
Nu tar vi guldet i Morgongåva än en gång Eller kanske bara...
|
|
http://dragonracing.motorsportfotos.
|
|
|
|
Tveksam om TRK får ihop lag till LAN:et.Jag får inget svar någonstans så snart får jag väl kolla efter något annat lag att köra ihop med...vi får väl se hur det blir.Men jag vill ju dit och träffa alla igen för det är så j-a roligt.
|
|
Du kan inte tänka dig att köra med oss? Barneby och jag är de enda här på forumet som ska dit i maj. men vi får inte ihop ett lag! Därför kanske vi två skulle köra med Kavics team KJB...
Sammanfattning: Antingen ett rejsa.nu-team som nu består av tre pers (då får vi ragga upp två andra) eller Vi tre kör för KJB... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Tjena Niklas,har idag skrivit i TRK:s privata forum om LAN:et och hoppas på snabbt svar från dom andra.Har även fått förfrågan från Kawaski i KJB om att kunna köra i deras andra lag om det finns plats.Annars får vi väl försöka skrapa ihop folk till Rejsa.nu laget
.Är det krångligt att få igång ETCC modden?Ska hämta den i veckan.Men som skrivet:vi får se hur det blir men det ordnar sig alltid.
|
|
Tackar för det...Bengt i TRK hade svarat men han vet inget men trodde att Barneby skulle vara med i TRK på LAN:et
|
|
|
|
Men det finns duktigt folk härinne....
Förresten Kavic, jag har inte en aning hur man ska lösa Munkens problem med switchen....Hoppas att det löser sig! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Står i TRK:s privata forum om Barneby men det verkar gammalt så det är inget att bry sig om
och så såg jag att Kawaski oxå är medlem här så jag säger:Tja Kawaski
|
|
Läste lite mer om Barneby och det var om ni inte skulle få ihop lag(rejsa.nu) som han skulle vara med TRK så jag ber om ursäkt för förvirringen(jag läste för dåligt)
Men vi får väl se hur det blir som sagt,vore mig en ära att få köra för denna sidas namn!!!Talade med Bengt i går och han vet inte förrän i månadsskiftet om han ska dit eller ej,och han är inte sugen på ETCC utan han vill ha ett nytt rallyspel(gruskörare är han).Men ha en bra dag allihopa.
|
|
Tjena Schumi
Det är väl som vanligt inför varje lan att folk har svårt att bestämma sig om de ska åka eller ej. Och i vårat team är det många som vill ha reda på vad det blir för rallyspel innan de bestämmer sig. Så hur många vi blir från Team KJB kommer jag inte att veta innan vi vet vilka spel som ska vara med
(Schumi, Har Go-Carten havererat eftersom du har fått tid över
|
|
Hojsan Kawaski,håller med om det att folk har svårt med att bestämma sig.Kommer ihåg hur det var för ett år sedan
.och gokarten är fullt körbar,väntar bara på att det vita på backen ska försvinna och solen ska torka upp backen så ska det åkas igen.Tänker vara först i Örebro att ta ut den .I höstas sprack insuget(ramla isär till 2 delar) och lagom när jag fick ihop den kom snön .
|
![]() |
Racingsimulatorer
Förare till lan sökes (8-9 maj)!!!
|
3 besök senaste veckan (6376 totalt) |