| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Viasat kan dra åt f???
|
1, 2, 3 >> 4 besök senaste veckan (10189 totalt) |
|
Nä, tycker det är bra att dom gör en ordentlig satsning på CL... Inte illa att visa alla matcher som spelas samtidigt.
Gillar man det inte behöver man ju inte titta... _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||
|
Re:
Jag har meddelat Viasat mina åsikter eftersom jag tvivlar på att de letar efter dem på nätet. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
och jag som har klagat på att dom kör repriser men det här tar fan priset
Så fort bindningstiden går ut skall jag byta till minsta möjliga för jag ser ändå bara på kanal 3, 4 och 5 >
|
||
|
Re: Viasat kan dra åt f???
+1 >
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
|
||
|
Det lilla jag sett på kanalen gör den inte värd att skaffa ändå.
tror det vart nått intressant 2-3 gånger annars är det mest nån form av slalombanor med båt från nya zeeland. ungeför lika kul som att kolla på isländsk folkracing. _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n
|
||
|
Jag ringde igår och försökte säga upp skiten, det var bara 3 veckor sen jag tecknade upp mig.
Men det gick inte, men vi får väl se. Det ska gå! Så här står det på deras kanal: Viasat Motor Sveriges enda renodlade motorkanal. Går det att tolka på något annat sätt? _________________ Christoffer E |
||
|
Är det inte lite överdrivet att säga upp abonnemanget när bara för de visar fotboll två ggr i veckan 90 minuter? Jag tycker snarare man ska ge cred till viasat som ändå satsar på på en motorsportkanal som till 95(?)% visar motorsport hela dagarna vilket inte lär ge ens i närheten av lika mycket intäkter som fotboll, och framförallt champions league gör. Det lär ju inte direkt bli bättre av att folk säger upp abonnemangen och i längden leder väl det till att viasat släpper f1.
Dock kanske inte jag ska lägga mig i eftersom jag hellre ser champions league på alla viasats kanaler alla dagar i veckan än motorsport
|
||
|
Det där är en av orsakerna till att jag inte skaffar den.
Lennart: Varför inte eftersända i motorkanalen istället? Eller måste jag köpa en fotbollskanal och en extra TV för att kunna se de motorevenemang som jag vill se?
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Re:
När jag köpte mitt Viasat av Telia ingick det Motor - Hockey - Sport och fotbollskanalen. Så jag som bara ville ha motor, fick dom andra med på köpet, fast jag inte ville det, men det har visat sig att det var ju bra att jag fick dom med, för nu kan jag ju se om dom skulle visa någon motorsport i någon av dom andra kanalerna som jag vill se. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
|
när vi tecknade avtal med viasat så var ett av argumenten att de skulle visa motorsport på en av kanalerna som ingick. Sen dröjde det ju inte länge innan det delades upp och den kanalen slutade att ingå i paketet.
fast det finns annat med viasat som stör mer, går över till något annat inom kort _________________ Per Kristoffersson Kristoffersson Engineering |
||
|
Personligen tycket jag största problemet med viasat motor är att produktionerna är så jädra dåliga.
Jämför med BBC's produktion av Formel 1. Att titta på viasat efter det känns helt värdelöst. _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||
|
Re:
+1 Det va inte bra på Tv4 och är inte bättre nu. STCC är förvisso bra, men där använder man ju livereferat från banan + Rydell. Kollade på Nascar idag på TV10 (verka som dom ska visa lite motor där med) och det va väl inte så upphetsande när det gällde kommenterandet. Sverige har mycket att lära när det gäller motor referat! // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes!
|
||
|
Re:
??? Du kan inte mena att det är lika sunkigt som det var på TV4??? om man nu visar CL på Viasat Motor när det ändå inte är någon motorsport att direktsända så har i alla fall jag inget att invända. Ett j-la gnäll rent ut sagt!
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Viasat kan dra åt f???
|
1, 2, 3 >> 4 besök senaste veckan (10189 totalt) |