Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 10931 besök totalt |
Re:
19,00 enligt inbjudan! Hur är trafikläget på vägen mellan stan och Nynäshamn efter 18,00? _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||
Har det inte hänt nån smaskig olycka längs nynäsvägen så rullar det på bra... men jag åker hellre en stund tidigare och tar en fika i hamnen än att riskera kösittning när färjan lättar ankar!
Imorgon bär det äntligen av!!! _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
mm ja fastnade i kö förra fredagen, ja var sista bil genom grindarna med bara minuter tillgodo till färgan skulle gå
![]() har varit stressig många gånger till den färgan, men denna gång var nog den stressigaste av alla för min bil transport gör bara 90 blås så det är svårt att köra ikapp en kösittning ![]() _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||
Re:
Dax för en dubbelturbo maskin i biltransporten ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
Inbjudan med info om båtavgång osv dök in först idag på mailen..
fast det står att det skickades i måndags? Måste vara nån slags mail tull mellan mitt konto o Zelanders som håller inne med mailet några dar, för det var samma sak med bekräftelse mailet när man anmälde sig, skumt.... men då ses vi vid 19.00 i Nynäs _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 10931 besök totalt |