Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
2066 besök totalt |
2010-09-18 Öppen träningsdag med SLC & TimeAttack, Grönd
Vi provar igen med lite lägre ambitionsnivå.... Vi kör hela dagen med lite uppehåll...... Vi kommer dela upp i olika pass beroende på gatbil och rejsbil och erbjuder er att låna transponder om ni vill ha tidtagning på varven. Vi kommer även ha pass för rena nybörjare i gatbil där vi kan erbjuda möjligheten till Instruktör som åker med eller kör och visar. Kostnad 800:- i förbetalning eller 1000 på plats. Plats. Gröndals banan i Eskilstuna Tid. 10.00 - 18.00 Datum Lördag 18e September Dagen är SMA godkänd och SMA licenser gäller , engångslicens kan tecknas på plats för 150:- Anmälan sker här på denna länk......... http://simplesignup.se/event/3861-sl |
||||
|
||||
Re:
Ja.....kollar vad felet är.... |
||||
Re:
fixat nu.... så nu går det att anmäla sig utan förbetalning...... Och 800 på plats..... men vi behöver fler.... för det är för dåligt intresse hittills.... tyvärr.... |
||||
|
||||
Men som det är nu så är det väldigt tveksamt om det blir av....... så om ni VILL... anmäl er snarast... ni behöver inte betala något i förväg eller så.... men vi behöver veta att det kommer folk ifall vi ska hyra in banan osv......
|
||||
|
||||
Re:
Näe tyvärr, det är inte ens 2siffrigt anmälda så det är inställt...... jag skickar mail till dom som anmält sig på anmälningssidan med. |
||||
Synd,för er som tvekar så kan jag säga att trots att banan e liten så e den sjukt rolig,jag har kört både min lotus seven replika och min familje sloda där,en audi A8 4,2 som jag satte gamla slicks på!
Så man har grymt roligt där oavsett bilstorlek! Som jag skrev tidigare(tror jag) så hakar sig många på prislappen men tänk på hur sjukt mycke körtid det blir för pengarna,många klubbträffar kan va billigare men då med fler deltagare vilket ger mindre körtid... Jag drar till gotland i helgen å gasar bana och hoppas att du Fredrik inte ger upp utan ger gröndal banan fler kör tillfällen,jag kommer! /Peter _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||
Trist att det blev inställt IGEN!
![]() Men jag hade tyvärr inte kunnat vara med varken som instruktör eller tävlande denna gång iaf, blev att jobba hela helgen istället. ![]() Men jag hoppas verkligen det blir fler tillfällen, detta verkar ju kul och det borde vara ganska många som gillar denna enkla form av tävlande! Hoppas du inte gett upp Fredrik och ropa till om jag kan bistå med hjälp på något sätt! ![]() |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
2066 besök totalt |