Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1766 besök totalt |
Det Svenske regelverket.
Ja så er regelverket justert og oversatt til Svensk så nå er det bare å brette opp ermene å stå på. Det er å finne på SLC under klasser og Locost. Det er fastsatt for 2004 og vil så bli erstattet av et regelverk som blir helt ens for alle tre landene (+ evt. Finland.) Forskjellen på dette regelverket og det som kommer i 2005 er veldig små da dette allerede er en samskrivning av de eksisterende. Sturdere det noye, og jeg vil svare på sporsmål. _________________ Rune Næss |
Jeg er jo nå utrolig fornoyd med det arbeidet jeg har lagt ned i regelverkets tilpassning og oversettning til Svensk. Veldig mange har lest det i det siste og alle er fornoyd, går jeg ut i fra, da ingen har sporsmål og komentarer. Vi jobber nå med de siste detaljene for å få utvidet listen over godkjente chassi og da blant annet med Luego som har en Svensk importor. For dere som vil begynne å bygge nå så er terminlisten lagt opp etter det, da det forste lopet går i mai og det neste ikke går for i slutten av juli. Dermed mister man bare et lop for man blir ferdig. Og de som er ferdig kan da være med på lop i Norge og Danmark i denne stille perioden.
|
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1766 besök totalt |