Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 53, 54, 55, 56 >> 3 besök senaste veckan (249049 totalt) |
|
||||||
|
||||||
Re:
Nej det har faktiskt inte hänt något i somras. Men detta har hänt i eftermiddags: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
kommer bli skitfränt.
men jag skulle 'vända' på radien på breddningen av spoilern. skärmbreddarna har konvex radie, nu har spoilen konkav radie. _________________ Patrick Wetterskog Kika lite på min youtubekanal om ni har intresse i tvåtaktare https://www.youtube.com/channel/UClYLnC ... TGXDqxr0EQ |
||||||
Re:
Skärmbreddningen är konvex på ovansidan för att få mer fjädringsväg men den vänder och blir konkav nere vid trösklarna och stötfångarna ![]() |
||||||
Re:
haha ja brorsan sa också det i telefånen igår ![]() Jag fixar det till nästa fotning ![]() |
||||||
Re:
Jag får konsekvent röda kryss istället för bilder i Kristians inlägg, i övrigas inlägg funkar bilder bra. Är jag den ende och vad gör min läsare för fel? mvh /Jesper _________________ Jesper Hansén |
||||||
Re:
Rensat cachen? |
||||||
Re:
De ligger på garaget.org -s server. Du kanske inte är medlem där (eller inte inloggad eller har andra problem att komma åt den sidan...) _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Re:
Aha, där har vi det nog. Sitter på jobbet och de brukar vara snabba att blocka vissa sajter. Jag kan i ärlighetens namn inte heller påstå att garaget.org har så mycket med jobbet att göra... _________________ Jesper Hansén |
||||||
Re:
Nej gör inte det kom jag på. Blir så kladdigt vid tangentbordet när jag dregglar ![]() |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 53, 54, 55, 56 >> 3 besök senaste veckan (249049 totalt) |