| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Viasat kan dra åt f???
|
<< 1, 2, 3 5 besök senaste veckan (10189 totalt) |
|
sitter her som utflyttad svensk och fattar ingen ting nu har ni fått en kanal som
visar motor sport (okej lite annat också) å så klagar ni, sorry men er de inte typiskt svenskt att alldrig va glad och nojd. sluta att leta fel se de positiva
_________________ Henrik Sachs |
||||||
90 minuter (+ paus)...och det är inte ens säkert att någon vinner Nä, ibland är det dramatik med vedhuggning .
|
||||||
|
Då kan jag läcka lite info om att det blir lite annan spektakulär motorsport på Viasat motor i vinter. Det produceras och klipps för fullt just nu när NEZcupen i Formula offroad precis är avslutad. Det är planerat 10st 30 minutersprogram i vinter.
Det är i alla fall bättre än Fotboll. http://www.youtube.com/watch?v=p2ZonbZ6woc&feature=player_embedded _________________ Fredrik Mahlin |
||||||
|
_________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||||||
|
Re:
Det skulle kunna tära lite på materialet, men klart kul såg det ut
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||||
|
STCC förarna hade nog fått sitta på utvisningsbänken hela tiden för oschyssta tacklingar...
Har sett något för länge sedan med hundkojor i bilfotboll. Kul grej! _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||||
|
Re:
Har du sett dom där tävlingarna i vedhuggning? Sjukt mycket action!
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
|
Re:
Tänkte mest på mitt eget tempo , men det du snackar om är riktigt ballt att se på |
||||||
|
Re:
Hur gick det ? _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Viasat kan dra åt f???
|
<< 1, 2, 3 5 besök senaste veckan (10189 totalt) |