Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9948 besök totalt |
Re:
Enligt deras (för övrig mycket röriga) officiella hemsida stämmer det... är även på torsdag den 23:e 17:30-19:30 _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Klart jag skall med och käka/dricka pilsner
![]() Bra initiativ! Vi kommer som sagt 3 pers från Götet (Jag, Jovani och RS 1800). Så vi tre ställer såklart iaf, Lindenhov är alltid trevligt - där har de iaf lite riktiga ölsorter ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Re: Tourenwagen Revival 24-25 sep
En liten grupp till med norrmän kommer att vara på plats. ![]() ![]() _________________ Knut-Erik Sandin 9:50 2016 BMW 420i Gran Coupé M-Sport 9:26 BTG Suzuki Swift Stage 2 Rent4Ring ///M Fruede am Fahren |
||||
Lite info på VLN hemsidan...
http://www.vln.de/newsausgabe.gb.php Verkar inte som de ska köra nordslingan ![]() Jag har mailat Lindenhof och prel bokat bord för 12-15 pers... på fredag kl 19:00 ![]() ![]() _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Re:
Konstigt... Men de finns ju en fördel med detta att allt är samlat till gp banan isf! ![]() Å sisst fick man knappt se ngt p.g.a de där förbannade stängslet å vakter över allt.... ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Re:
Jag känner Christian Reinsch lite som är med och anordnar det, mycket riktigt kommer dom inte köra nordslingan. Men vi som var där förra året att, precis som Johan säger, det inte är någon nackdel. Dom körde två varv sist med följebil, dvs det gick långsamt. Man ser ju knappt något längre, man måste även ta sig ut till banan och kolla. När allt är samlat runt paddock och gp-banan så blir det bäst.
_________________ :: Mikael Lindqvist |
||||
Tjennare... det närmar sig
![]() Har fått bekräftelse av Renate på Lindenhof.... kl 19:00 fredagen den 24:e är där plats för ca 15 pers. Änsålänge 11st ![]() ![]() Fredrik L Daniel "DPRS" Arvid Martin "Boostaholic" Helén Joachim Tore, Joachims farsa Jan Helge, Tores kompis Johan "Jovani" Mikael "RS1800" Fredrik "Figgz" _________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99 ![]() |
||||
Re:
Fyller på med lite namn, vi ser värkligen fram emot en kväld på Lindenhof, ses 24. !! _________________ Martin Glenne - E30 325 - 8.18 BTG ![]() |
||||
Det blir en häftig premier i helgens lopp av den här: SLS AMG GT3.
![]() http://www.vln.de/newsausgabe.gb.php _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Re:
SLSen är nu mer den största anledningen till att jag åker ner... DTM bilarna blir lite av extra bonus ![]() Jag har lite fantasier över hur denna bilen låter... med eller utan kompressor är frågan...?! _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Re:
Utan kompressor förstås, organisatören vill nog hålla effektsiffrorna på den här sidan 1000-vallen... För er Benz-freaks rekommenderas att ni håller ögonen öppna på fredagsträningen, ett omfattande 450 SLC-bygge med V8 Star-motor, Lamboaxlar och Heggemannbur byggt just for fun ska preliminärt premiärprovas. Även VLN blir intressant, förutom SLS-premiären berikas serien av två jänkare. Dels en Callaway-Corvette enligt GT3-reglementet med 1270 kg och 560 hk och dels Kissling-Corvetten med nyfunnen fart och gästinhopp av snabb chaufför. Mästerskapsstriden tätnar, Black Falcon lämnar V5 och ger sig in i SP3 med ex-WTCC-bilen för att slå Silvester/Merten i Bonks 2-liters Z4 medan Raeder siktar på att segla hem SP3T i TTS:en. Därtill skandinaviska inslag med bl.a. Nytröen/Skyer i deras 996 Cup och Allan Runnegård i Tiemanns M3 E36 V5. Och så Eifelvädret uppe på det förstås som ser ut att bli rena lotteriet... _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||
Re:
Nu har startlistan kommit! ![]() http://www.vln.de/rennen.de.php _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Re:
ojojoj, får nog ställa klockan på 06:30 för att inte missa något öht med andra ord... Så SLS en är en sugis...! Shit, den motorn lämnar ju inte ens 100l/hk ännu isf ![]() ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Re:
Tvåhundraelva startande! ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 9948 besök totalt |