Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 2 besök senaste veckan (68682 totalt) |
|
||||||||||
Re:
Grym tid! Kul att se porschar utan multilänk-bakaxlar osv köra fort ![]() _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||||||||
Re:
3 tiondelar till så är du snabbaste 964:an på GR ![]() |
||||||||||
Kul att du gillar min gamla bil!
![]() ![]() _________________ Hans Tullsten |
||||||||||
Re:
Hihi, så du har kört 1.30.0? Satan, det är snabbt! Din bil var iofs inte kattpiss ![]() ![]() _________________ Andreas Håkansta |
||||||||||
Re:
Ja 1,30 blev mitt snabbaste med gammelbilen ![]() Med den nya var jag inte i närheten av den tiden trots minst 300 Hk mer effekt! Har alltid sagt att Hk inte är avgörande på Svenska tekniska banor och det stämmer ganska bra tydligen! Det går att åka fort på GR med gammelbilarna ![]() G-åsen gick den bra på men inte mantorp saknades massor av Hk där men det har du sökert inget problem med ![]() |
||||||||||
Re:
Så kan du inte säga riktigt, du har ju inte lärt dig köra bilen bra och rätt än, jag körde 1,28,8 med min gt2 för 3 år sen när den va riktigt dålig inställd.. samma tid punkt gick min bil 1,26,4 på mantorp så om jag hade åkt tillbaka till gotland när allt lirade som det skulle tror jag det hade gått riktigt fort... Sen var ju din ex bil barth helt urplockad och lätt som en fluga..och du hade nött och nött med den bilen..sen ger ju dom där RS puffrorna rätt bra med mos ändå _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
Ballt! Tror som Rikard säger att du kommer att lära dig köra Gt'an riktigt fort i framtiden. jag hade som mål under 1.31 och det gick ganska bra :-) Det känns som att 1.29 finns i mig och bilen men det får tiden se. Åker ju tex bara 235 fram och 295 bak ![]() _________________ Andreas Håkansta |
||||||||||
Re:
Tjena Tullsten! Kul att du hittat tillbaka. Jag har gjort en hel del med bilen, du är välkommen att kika ngn dag! _________________ Andreas Håkansta |
||||||||||
Tjenare Magnus, bra med mig hoppas du också har det bra!
Sålde Ruf-Porschen och blev sedan med denna, prestandamässigt ett nerköp men helheten var bättre. Numera har jag en 993 turbo som jag anpassat till aktiv körning! _________________ Hans Tullsten |
||||||||||
Re:
Grattis till en bra tid!!! ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||||||
Re:
Tack! Självklart är det kul att jämföra vidare sen, mantorp och Gelleråsen etc. Vi var rätt jämna, jag 1.30.3, du 1.30.4 och zelander 1.30.4 ![]() Kan bli kul och se på mantorp då din bil borde kunna gå smällfort! _________________ Andreas Håkansta |
||||||||||
Re:
Perfekt ![]() _________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||||||
Re:
Dra med dig barthen, han har ju alltid klagat på hur svår körd hans gamla bil va och hur lätt körda dessa 996 or är, och tänk om han hade 300hk mer då skulle han åka ifrån alla.. ![]() ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 2 besök senaste veckan (68682 totalt) |