Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5362 besök totalt |
_________________ MVH /Best Regards Ralph Ralph's Däck AB Mjölnaregatan 4 461 32 Trollhättan 0520-44 44 99 www.ralphsdack.com |
||||||||||
När jag anmälde mig och betalade osv sköttes allt direkt via Joakim Nissen på Mantorp Park.
Kontaktuppgifter här: http://www.mantorppark.com/kontakt.h _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||||||||
Re:
Jag har alltid själv om jag vill jaga andra eller bara köra ensam, så att säga. Aldrig fullt på banan! http://www.garaget.org/video/hc8rq14 _________________ Niclas Swahn |
||||||||||
Re:
oj, propp fult alltså.. Hm... _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
Re:
Det är samma visa igen. Du får väl hyra banan själv, om du vill vara säker på att få ha fria varv. ![]() Alternativt stanna tills sent på eftermiddagen, då dem flesta börjar droppa av. Så kan man fika och snacka under förmiddagen, medans folk "kör av sig". Eller så njuter man bara av att glida runt på banan. ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||||||||||
Re:
Vad är det för fel på rörliga koner ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||||
Re:
dom är farliga dom konerna... ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||
|
||||||||||
Re:
obs att detta var en av de slöaste grupperna... 700+ hk Evos som lalla runt i de snabbare grupperna tillsammans med SLS o GTR ... Som sagt, det finns alltid plats på banan för fria varv, speciellt efter kl.14... Ha så kul nu allihopa å släng upp lite bilder till oss som inte har nån ban budget kvar i år... ![]() _________________ Niclas Swahn |
||||||||||
Re:
_________________ Charlie Strömnes Oreca Viper Competition Coupe #105 7,15.9 BTG TD Dodge Viper ACR Hardcore Edition 2009 |
||||||||||
Re:
Trodde det var fullbokat och för sent att boka. Fått en plats nu ![]() ![]() |
||||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 5362 besök totalt |