| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Retroquattro nu är den här!!!!
|
4947 besök totalt |
|
http://www.fourtitude.com/news/publi den med r-däck och hohenester 480hk trim mmmmmm mvh dennis
_________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
|
UR-läcker men det är väl bara en konceptbil?
Spontant tycker jag dom kunde vågat lite mer med linjerna, för mitt otränade öga är den lite väl lik en TT
Men som vanligt tilltalar deras bilar absolut ögat. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Spontant tycker jag dom kunde vågat lite mer med linjerna, för mitt otränade öga är den lite väl lik en TT
[/quote] Gosse! Vilket gott betyg i så fall att likna en TT!!
Vill också ha men man lugnar sig nog lite när man ser färdig-för-bana-priset....
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
Är det såhär den kommer se ut? Hitta den på Zatzy med, men den bilen skiljde lite i detaljer tycker jag jämfört med denna? Undras föresten när man skall läsa om någon som stoppar den nya femman i en gammel uris/S2/rs2..
_________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||||
|
fin
gillar c-stolpen och bakrutan mest, väldigt lik urisen. huven och röven är inte fel heller. lite för mycke grill men det kan man ju hoppas att dom fixar till på den färdiga bilen. inredningen andas väldigt mycke uris och ser lätt ut. vill ha så det gör ont men som ulrich säger risken är att man ändrar sig när man ser prislappen. man får väll vänta till den blir lite beg. mvh dennis ps johan det kommer nog ta ett tag innan det kommer eftermonteras nya femman i någon bil över huvudtaget. cambus elektroniken är inte lätt att flytta och eftermarknads sprut är skit och har dessutom problem att fixa direkt insprutningen. _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
|
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
|
Re:
Ser lovande ut Micke!
http://www.rs6.com/showthread.php/21 _________________
|
||||
|
Visst är denna bil asläcker
MEN: Köper inte den för att 1. För lite uris/sport-q kvar, håller med Dennis c-stolpen/bak är väldigt bra och lik, och det ska inte vara någon jäkla flipp plopp vinge, den ska sitta fast! Coolt med det digitala inst, återstår och se om det får sitta kvar. 2. Jag har inte råd
Men jag har orginalet(även om det inte är mycket org kvar på den )
Vem av er andra blir först med en? jag röstar på Johan
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||
|
Re:
Kan nämna att Qisha sitter rakt inne i Godispåsen där nere. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
|
Re:
Ja man undrar ju var RS3 och Q3(concept) tog vägen Har dom visat allt än?
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||
|
Re:
MAo skall man uttrycka sina önskningar som audi fantast så är "han/hon" rätt människa att påverka, coolt! Inte ofta man får den chansen .....
Vill också ha en gottepåse!???
Sälja TT:n, båtarna och justera lägenhetslånet lite så kanske.... Ska nog ta ett snack med min säljare på måndag
Man får ju klart plats med det viktigaste, rullstol, hjälm, verktyg och två extrahjul (det är ju bara det där med DSG också....men jag litar på Ulrich... )
_________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||
|
_________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||
|
Så helrätt!
Den ser ut att "käka i sig" det mesta som kommer i dess väg på racerbana eller utanför. Prislappen lär bli största hindret!? Kan vi inte sälja alla våra nuvarande "buskar" och köpa en tillsammans!?!! Då blir det lättare att få plats på banträffarna, minskar trafiken som hindrar "fria varv" samt löser fullständigt problematiken med blinkers eller inte blinkers vid omkörningar.....
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
4947 besök totalt |