| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Intressekoll: Gymkhana bana i skåne i höst
|
<< 1, 2 5862 besök totalt |
|
jag är intresserad av att köra, sålänge det håller sig på asfalt.
vad är problemet med 1an? jag vände i superstage på 1an, sparade mig 1 sekund, då jag annars kom under vtec om jag hade i 2an.
_________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Super Seven Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld
|
||||
|
Lagning utav asfalten är fixad med betong om vi får tillåtelse att använda området.
Buskar kommer rensas lite, samt sopning av de ställen där det ligger skräp i form utan buskar & sly. Det blir inget publikevent alls, men vi kan ju heller inte tvinga bort folk som kommer för att titta isf. Kommer även vara skyltat att man närvarar på egen risk, då inga flaggvakter kommer finnas ute på banan. Troligen kommer det även endast användas däck till rundningsmärken (som målas vita) Alltså inga koner. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re:
Såklart skall ni komma isf, o självklart gåre bra med karten. men jag tror inte det är lämpat för MC
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re:
Vi var på möte på företaget som har marken de lovade återkomma, men har ej gjort det _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re:
ok.. Hur som helst, skulle det bli av är jag lätt intresserad! Kämpa på
Allmänt banåkaforum
Intressekoll: Gymkhana bana i skåne i höst
|
<< 1, 2 5862 besök totalt |