Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Automobil - 6 nr för 99 kr
<<   1, 2, 3, 4
2 besök senaste veckan (6840 totalt)
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Ny chefred är det iaf....

Stockholm
Här sen Maj 2003

Magnus Thomé skrev:
Nu chefred är det iaf....

Hmm, han kommer från Teknikens Volvomagasin. Dock kör han Porsche så det är kanske inte helt kört. Det kunde varit Austin Alegro med fyrkantig ratt...

Ragnar
Halland
Här sen Maj 2003

Vad heter han?

Stockholm
Här sen Dec 2002

Eric Lund heter han...

Måste säga att senaste numret känns som ett lyft mot de senaste årens tidningar (å då inte minst nämnda urusla köpguide för 944:an...kan ju förstås hända att man är lite färgad när det gällde ämnet )...ska bli spännande att se hur det utvecklar sig...artikeln om Porsche 914 i nästa nummer ser jag i alla fall fram emot

Kungälv
Här sen Feb 2003

Ny chefredaktör! Det kan ju inte bli annat än bättre! Ser fram mot att höra era vidare kommentarer. Kanske dags att ta upp prenumerationen igen...

Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

Efter att ha läst Bengt Diedens rapport från Detroit undrar jag om jag ska fortsätta läsa. Angående den kommande Mustangen skriver han "Intressant är också att man löper linan helt ut och bygger bilen med stel bakaxel, något vi inte sett på många år". Nu vet ju inte jag var han tittat, men såvitt jag vet har Mustang haft stel bakaxel sen 1964 i alla varianter utom Mustang Cobra från 1996 och framåt. Basmustangen har det alltså fortfarande.

Jag läser för att lära mig saker och när jag ser såna här saker blir jag rädd att jag tror på andra saker som är fel, men verkar vettiga.

Kungälv
Här sen Feb 2003

Ganska vanligt fenomen bland så kallade journalister. Ford har antagligen skrivit något i pressmeddelandet om att det är ovanligt med stel bakaxel numera och då spinner han vidare på det.
När Mercedes och BMW borjade köra med V12 motorer påstod väldigt många tidningar att ingen haft V12 sen 30-talet. Vad hände med Jaguar frågade jag mig???

Citera
Allmänt banåkaforum
Automobil - 6 nr för 99 kr
<<   1, 2, 3, 4
2 besök senaste veckan (6840 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande