| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Reglemente BMW Cup?
|
1623 besök totalt |
|
Reglemente BMW Cup?
Tjänare, är ny här på forumet. Bygger nu en E28 med lite stöddigare upphängning, motor, bur osv. Tanken va en rolig gatbil men nu har jag fått upp ögonen lite för BMW Cup som verkar riktigt kul! Har försökt ladda ner reglementen men kan inte öppna dom av någon anledning? Någon som kanske kan kopiera och skriva ut alla reglementen? D,v,s Tekniska. Tävlings samt SBF Regelbok Racing. Tusen tack på förhand
Mvh E.Börjesson _________________ Emil Börjesson. ///BMWMotorsport ! |
||
|
Re: Reglemente BMW Cup?
Har du provat att öppna dem i en annan dator? Ring någon i reglementsgruppen innan du börjar bygga på allvar, det är bättre att kontakta dem innan bygget börjar, för det är surt att behöva bygga om pga dålig kontakt med dem. Välkommen till BMW Cup _________________ olof Johansson |
||
|
Emil, om det fortsätter strula kand du skicka ett mail till mig, johan.samson@firstengineering.se så skickar jag över reglementet den vägen istället.
Mvh Johan
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||
|
Jag fick löst problemet
Dock hittar jag inga exakta regler för hur buren ska byggas. Tänker på vinklar, tjocklek, stag, sömlösa eller inte osv. Någon som har en skiss eller något? _________________ Emil Börjesson. ///BMWMotorsport ! |
||
|
Burbygget hänvisas väl till SBF och Tekniska?
http://www.sbf.se/sportgrenar/racing _________________ BMW MC-klubben |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Reglemente BMW Cup?
|
1623 besök totalt |