Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 6853 besök totalt |
Jag läste att han bara skulle köra ett rejs? Isåfall blir det svårt att vinna mer än bara ett. Men ändå.
Fast jag har iofs inte sett mer än en notis i aftonblaskan eller expressen eller dyl. ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Re:
Denna tillförlitliga källa... ![]() ![]() |
||||
Re:
Fjolårsbil kanske betyder 2007 års 997'a? Jag antar att Tony införskaffat den nya MY08 Cupbilen med 420hk och GT3 aktern. _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Re:
http://www.mylaps.com/results/newRes _________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||
_________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Kunde inte låta bli
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=BIivq Join Carl Philip Bernadotte during the very last race of Carrera Cup Scandinavia 2010 at Mantorp Park. The Flash Engineering-driver was spun by Richard Kressner and started a furious chase up through the field. _________________ Janne Ström |
||||
Re:
Han har ju förbättrat sin körning drastiskt under sina år i Carrera Cup ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Re:
Jag satt på en läktare i parisern och kollade. Carl Philips körning under den andra halvan av loppet var klart underhållande. Plockade typ en placering per varv eller mer. ![]() _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. |
||||
Re:
Jag tycker det ser ut som att han helt enkelt bromsar på sig och tappar den. Om du kollar noga så börjar den åla sig innan den försvinner ur bild lite tidigare. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
Jo visst, men spårval? Bromsteknik? ![]() Tror snarare att något pajar på bilen, han är ju på väg ut i spenaten på högersidan! _________________ Henning Olsson |
||||
Som sagt så har han väl förbättrat sin körning avsevärt!
![]() Plus att han är mycket trevlig och satsar på att köra så mycket han hinner med verkar det som, vi satt brevid varandra på tåget mot lund engång och då blev det en hel del snack om motorsport! ![]() _________________ Pär Holmstrand -87 Alfa 75 2.0 -87 Rosso Volvo V70 D4 -14 |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2 6853 besök totalt |