| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2010-10-09 5papp+ och Citroen Mantorp 12 timmars.
|
7021 besök totalt |
|
Re:
Vi hoppar nog detta. Försöker få färdigt nya bilen till Winterhell istället.. _________________ Daniel Söderström Scuderia Motori Sud Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers Alfa 75 TS -89 Lekbil Önos Osäkert!! |
||||
|
Re:
Vi är intresserade! _________________ Måns Puur |
||||
|
Re:
kebaben står mest troligt över pga inbokat motorbyte _________________ Tord Ringenha11 |
||||
|
Re:
Det är ju inte direkt ett sprintlopp, så ja, jag tycker det är onödigt att provocera fram onödigt chansartade omkörningar som riskerar både bil och lem. Istället kan man svälja stoltheten och inse att man är långsammare, det handlar ändå om 12h. Men visst, lite roligt kubbande på banan är kul men det är inte det det handlar om ! Tyckte ni skötte det bra när jag ville om!
Sular upp några få bilder ikväll om jag hittar dom, roligare än inget alls
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
Re:
hehe ojojoj! hoppas att ni får i en ny motor snart så jag kan få göra ett nytt försök
_________________ Andreas Källström Brukis: BMW X3 20d Xdrive f25 Tidigare: BMW 325ti Compact E46 Tidigare: Renault Clio 2,0 Sport Tidigare: Mazda MX-5 1,6 NA |
||||
|
Stort tack från oss med den blåa Porschen.
Vi hade fått en del kommentarer från vår vår näromgivning (dvs dom där som är snabbast på läktaren...) att vår bil skulle bli fetbucklad om vi ställde upp Ingenting hände, det var länge sedan jag varit med om ett långlopp utan buckel. Generellt, riktigt bra disciplin och trevligt. Arrangörerna däremot, dom märktes inte :-) Det är bra, det betyder allt allt fungerar, inget gnissel, bra planering bakom. Gärna igen. Vi är på i November och funderar på 24 timmars fast då med en annan bil. Med full gas Anders |
||||
|
Vi var inte med denna gång. Och vi kan inte i November.
Däremot planeras det för WinterHell.
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Lite bilder från depån
Ankan inför hennes räjsing debut. Hon är ju ingen duvunge direkt men Hmm var det chicken race som skulle köras????
Så här glada var Kebab gänget innan de bröt
Förarbyte
En försäljare kom och ställde upp denna värmaren på vår depå plats. 32 Kw värme. Fantastiskt bra. Men den jäveln kom och hämtade den när den behövdes som mest.
Fredrik mediterar innan han ska ut med super Alfan. Han har nog något fel på fötterna. Man ska trycka hårt på gasen och löst på bromsen. Det sa jag till honom. Tydligen gjorde han tvärt om
_________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||
|
Re:
Hmm, det måste vara någon annan då.
_________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||
|
Team Z provade att köra två bilar som ni märkte...... Gick ju sisådär. Avgas i rostfritt stål verkar inte fungera på ett fullblod som xsaran. Nu har vi lappat och lagat färdigt på det skitröret. Nytt rör så ska vi nog köra winterhell.
Galanten blev bottennapp redan första varvet. gick orent över 6500 rpm. Men när växellådshuset sprack så var det färdigåkt även där. Men skam den som ger sig, vi syns väl på 24 timmars med minst en bil . annars så tackar vi för ett välorganiserat och roligt rejs. /Micke _________________ Mikael Brandstedt |
||||
![]() |
Eftersnack
2010-10-09 5papp+ och Citroen Mantorp 12 timmars.
|
7021 besök totalt |