Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1822 besök totalt |
Attack mot Lamborghini Stockholm
Vilka människor delar man Planeten med egentligen? Är det här de Grönas svar på militanta veganer eller? Avundsjuka i dess renaste form... Attack mot Lamborghini Stockholm _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Nä, om inte jag har fått helt fel så hände det i fredags på dagen. Har för mig att tjejen sa att glasmästarna var där vid 1500-snåret och höll på att byta rutor. _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Nänä, ingen Porsche älskare skulle göra så! ![]() Vad jag har hört, från säkra källor, så är inbrotten där inte bilrelaterade, utan bara vanliga pundare som vill sno datorer och liknande... men trist är det iaf! _________________ ![]() |
||||||
Hur lyckades de få upp ett stort hål i rutan då.....?? Kontoret där jag jobbade hade stora rutor ut mot gatan (gammal bilhall för Jaguar mm...) där hade vi en "gummiduk" på insidan som var i princip omöjlig att komma igenom utan maskiner mm.... Denna duk skyddade även mot glassplittrer på insidan, kanske vore något för dem? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
_________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Det måste vart ett par pundare, en av dem glömde ju skorna...
![]() ![]() ![]() http://www.hv.ssf.scout.se/~anders/r |
||||||
![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Hmm, skumt. Vid ett inbrottsförsök hos oss, så stod de och slog med en halvmeterslång gatusten utan att komma igenom. Undrar vad de använt för att få upp ett så stort hål.... ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Nu är det ju så att det där är mina skor... Och det va inte jag som slog sönder rutan! ![]() Det är nämligen så att dom italienska bilarna inte tål att man har skor på sig... ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Säkerhetsglas är väldigt dyrt och går också sönder om man ger sig på det, svårare att komma igenom bara. Är nog knappast så att de oroar sig för att någon ska krossa en ruta och bära ut en bil. Då säkerhetsglas kan kosta 10k per kvadratmeter eller något sådant så är det sannolikt billigare att ha vanliga glas och larm.
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1822 besök totalt |