Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 33, 34, 35 >> 3 besök senaste veckan (298705 totalt) |
Re:
Ja det är väl nått som kommer ske, det med säsong nr 2 under bältet som förare och med samma matrial som dom andra så tror jag det kommer gå riktigt bra... _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Andra segern är det allt ![]() och det kommer dröja länge innan jag helt släpper besvikelsen över att det inte blev en tredje seger på Gotland pga samanstötningen vid varvningen. Så 2 segrar, en pole och 6 tredje platser. och totalt 2a i klass Special 2010 Jag är nöjd med första året helt klart ![]() nu börjar planeringen på vad jag ska hitta på till 2011 ![]() _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||
planeringen av 2011 börjar med att bilen är till Salu
![]() Så kom igen nu köp en snabb och mycket välbyggd Race bil som fortfarande har reg skyltar ![]() en komplet spec lista kommer i kväll _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||
Re:
Något för Rickard kanske? ![]() Grattis till en framgångsrik säsong ![]() Det ska bli spännande och se vad som dyker upp när det är dags för premiär 2011 ![]() Klass Standard tror jag vi kan avskriva ![]() Kanske två cupbilar i teamet? ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Jag håller mig till Porsche jag, men det kanske blir lite körning i PCSR för min del och nån annan tävling....Känner jag marcus och mig själv rätt tror jag vi kommer hitta på nått tufft.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Länka här till salu annonsen _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
_________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||
Bilen står nu och sover och hoppas på att snart finna en ny ägare som vill åka fort för lite pengar nästa år
![]() här kommer en snygg bild från Gotland som Bengt-Åce tagit ![]() Kom och köp ![]() _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||
Lägger upp lite bilder på saker jag glömt under året
här är bild på batteri fästet jag och Sofie gjorde till mitt lilla race batteri ![]() _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||
fortsätter med bilder från sesången
här är bakre delen av avgassystemet ![]() här ser man nya yttre busningar samt mina justerbara bakvagns stag med unibals ![]() här ser man luft styrningen från fronten till kylarna och broms kylningen båda passar mot fronten så ingen luft rymmer iväg ![]() ![]() _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||
Det har inte varit nått drag efter att köpa en snabb Bmw cup bil som är redo för sesång 2011 med ny ägare...
![]() Ja har massor att göra på porschen så än kan jag inte börja med "nya" projektet ändå, även om de så klart skulle vara de roligaste ![]() men kommer ingen och köper den så blir det vidare utveckling på den gula till 2011 vilket igentligen vore enklast/smartast när jag tänker efter på hur mycket tid och pengar jag lagt ner på den ![]() Men det är ju så kul att bygga nytt ![]() ![]() _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||
bilen är inte såld än... så ja börjar så smått fundera på vad jag ska med e36an till nästa år
nån som har bra tips på var man köper bra ving profil i glasfiber? 200-300mm corda _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||
Re:
Kolla med speedlab teamet de fick väl nån vinge tillverkad iofs i kolfiber _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Hm planerna för 2011 har inte gått som tänkt
Hade ju som plan att sälja den gula och köpa en E46 STCC bil montera en S54 och sen mest köra inte bygga om så mycket, med de visade sig var svårt att få tag i. Då köpte jag en E91 som bruksbil och tänkte ta min tidigare bruksbil E46 sedan och bygga race bil av men tiden rinner iväg och ingen som köpt den gula än så E46an får sova så får vi se om det blir nått av den till 2012 för nu hinner jag inte med att bygga race bil av den. Det är så mycket gjort på den gula genom alla år jag förbättrat den så att göra E46an snabbare är inte gjort på en vår, så därför blir den gula kvar 2011 lättare och snabbare än innan hoppas ja ![]() _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||
Tråkigt att du inte lyckas bli av med den, konstigt...
Vad har du tänkt köra i sommar? Hare gött! _________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 33, 34, 35 >> 3 besök senaste veckan (298705 totalt) |