| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2010-10-16 Race with ACE Anderstorp
|
12970 besök totalt |
|
>Lewan,
Lite mer film fick vi pillat ihop, Prosche 944, Svart seat, Breeed Audi S2, Steffos gröna S2a, Vit Golf R, lite jage med Persson i sin röda A4, Emil i sin 90 quattro tror en vit Volvo S60 skymtar förbi också. http://www.youtube.com/watch?v=bCpxA
Re:
Snabbkarriär som bonde, kollar jordmånen
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Snyggt kört Ulrich Men var ju kul att höra dig skratta
Besviken på Steffo, trodde han skulle hålla undan bakåt och hålla den 5-cyl fanan högt, men inte
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||
|
du kan va lugn narin
träffens överlägset snabbaste bil var en ur quattro (börje hansson). och när anders kom bakom ratten i steffos bil så gick det undan (sorry steffo men det var lite fart skillnad) mvh dennis på ace _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
|
Re: du kan va lugn narin
-"Vikt på fel ställe" sa Steffo! Anders måste vara lättare än Steffo eller så har han bättre viktfördelning. DET måste vara förklaringen till att det gick snabbare!!
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
ok, då är jag lite lugnare igen, men på tal om tid, har ni inte glömt en sak? Resultat listan med tider på resp grupp/däck
Hittade inte på hemsidan iaf
||||
|
Trevligt evenemang som jag tyvärr missade...
Ni som åker snabba bilar vad har ni för varvtider?? _________________ Christian Carlsson http://www.nogg.se/christianracing http://gtr.forum24.se/gtr.html Porsche 944 3,0 16v pcs#14958 |
||||
|
Nja jag brukar tänkt både en och 2 ggr innan jag trycker på skicka vilket tyvärr inte alla på rejsa brukar göra haha.
Tar bort mina inlägg när jag tycker att det börjar spåra ur och jag inte vill vara med i pajkastningen som dras igång. _________________ Stefan Alm |
||||
|
hehehe
anders är ju lite tyngre än stefan så ballansen i bilen påverkas kraftigt till det bättre....... skit samma. det var väldigt kul att se att börje börjar få fart på skutan, jag var helt övertygad om att våge sörmans bmw skulle va dagens snabbaste men fel fick jag. tänkte jag skulle utmanat narin runt anderstorp i stefans bil. men mattias vågade ju inte ens komma ....
mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
|
Jättekul event!
Hejsan! Kul dag med massor av trevligt folk , snabba bilar och gött tjöt... Min egna körning blev inte så mkt med.. Upptäkte en kass knut efter 10 mil på trailer. Hade ner hela framvagnen för 30mil sen.. Men så kan det bli. Väntade på en ny knut , som såklart inte passade... Bonnlagade den gamle med nytt fett och eltejp. Den funkade kanon hela dagen... Nästa fel , en tjutande 044 pump.. Stopp i bränsleutloppet från tank. orsakade även tapp i ork och detta trodde jag var åtgärdat förra helgen. Hade rent tanken då , just pga detta . Nu kom det tillbaka igen , nu byts tanken , den hade bara stått nästan tom i 8.5 år... Kändes lite surt , då man verkligen sett fram imot en heldags körning. Alla andra grejer var i ordning. Men , det är bara att kavla upp armarna och ta nya tag. Det ska vara ordning på grejerna.. En sak till , eller rättare sagt 2.. Övning , spårval och broms , måste öva mer för att våga och inte vara ivägen för snabbare förare.. Men det var ju 9 år sen sist.. Kommer inte dröja så länge till nästa gång. och då 2 , mer power... Eller Nm , saknade vrid, blir att se över spisen. 200hkr räcker inte på 1360kg . 100+ hade varit bra att ha. På återseende! Mvh Emil , Halmstad _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||||
|
Re: hehehe
Sen så körde ju Anders väldigt mycket på varvstoppet och det kommer jag aldrig att göra (aldeles för rädd om grejerna för det) så att det skall kunna gå lika fort som för Anders i den bilen är ju inte troligt av den anledningen...ja och det att han är mycket mycket bättre på att vrida ratten också _________________ Stefan Alm |
||||
|
inte vara ledsen
anders har ju hävt en och annan sladd i sina dar (han en ju så satans gammal )och när det kommer till fyrhjulsdrivna bilar får vi nog spö allihop.
ska bli kul att se hur den går när vi får ner den i rätt matchvikt. hoppas du kan klämma åt narin lite. mvhdennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
|
Re: inte vara ledsen
Jag tycker vi lättar bilen litegrann och ser om det hjälper för att jaga Narin och hans rullebööööör...hjälper inte det så kör jag han av banan bara så var vi av med det problemet muahahahahah.
_________________ Stefan Alm |
||||
|
Re: inte vara ledsen
Bra taktik!
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
Rätt, jag vågade inte komma, jag är ju som bekant väldigt blyg och försiktig av mig med dåligt självförtroende, jobbig med stora folksamlingar. Kul att ni går ihop mot mig, gillar motstånd, om ni nu ser er som det
Skulle varit roligt att köra mot Anders i steffos Lätta ni på bilen pöjkar, så kör vi ihop någon träff framöver Men tro inte att utvecklingen står still här, lättar ni, lättar jag
RESULTATLISTAN TACK!! Dennis: Kunde du fixa backspeglar som på S1? Eller hjälper du bara ett stall? den gröna
||||
|
Re:
Mean green machine är Dennis stall...ja den och en rostig GT.
Så Dennis inga backspeglar till Narin.
_________________ Stefan Alm |
||||
![]() |
Eftersnack
2010-10-16 Race with ACE Anderstorp
|
12970 besök totalt |