Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 5162 besök totalt |
butik för rejs-kläder?
tjenare! finns det någon bra butik för rejsingkläder i stockholmsområdet? jag skulle behöva bl.a. nya handskar och en ny overall... man vill ju gärna liksom klämma på grejerna innan man köper dem så att man inte behöver chansa på storlekar när man köper över nätet... ![]() _________________ A Eklöw |
||||
_________________ ![]() |
||||
_________________ S tefan Ir lander |
||||
Vet du när snart är.. Jag ska tydligen fly fältet till okänd ort om en månad enl. chefen _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Åh ![]() Tack ![]() ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||
|
||||
Annars tycker jag det känns som att TrendAB ligger halvvägs till Finspång... ![]() www.trendab.se _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Nykvarn??? *kväver nån lustig kommentar om 08-or... ![]() Hoppas, hoppas att orre-racing sparkar igång i Linköping, behöver lite grejor till den personliga säk-utrustningen... ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Hoppas jag med... skulle behöva prova ut en hjälm efter min äggskalle. _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||
Här kommer fler butiker:
Realcar på Birger Jarlsgatan säljer Sparcos utrustning. www.realcar.se/ Boat and Car Fashion i Solna säljer MOMo. www.bcf.se Persåkers i Hammarbyhamnen säljer GA. www.nitroz.se/persaker/main.html /ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||||
Nån som orkat ta tag i detta o ringt? (Inte jag, ännu... ![]() /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Inte jag heller ![]() ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
oki, nu fick jag lite ork över! ![]() Det som gäller är: - Byggandet av butik startar i vår... Öppnandet blir till hösten om allt går vägen. Roger (om jag minns rätt, jag och namn) bor i Hjulsbro och säljer lite saker från hemmaplan. Om vi ringer och hör av oss med ungefärliga storlekar så gick det bra att komma över och prova. Mobil-numret som Andreas skrev om funkar fint. Han ska till Sthlm på fredag denna vecka (alltså den 27/2), om det var bråttom så kan han plocka ner lite grejjor då. ![]() Ska vi samla oss, vi östgötar som letar grejjor? ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Många som ska köpa nya overaller, skor m.m... vart tar alla era gamla grejer vägen? Jag vill köpa en begagnad overall att börja med inför min första säsong på racingbana (ska köra långlopp) då det känns dyrt med minst 3500 SEK för en overall för att testa på racing. Har letat febrilt på alla siter jag hittat och även kollat lite tidningar. Men nästan inga annonser alls om overaller m.m som säljes!
Lagrar ni alla de gamla plaggen i någon garderob? Är det ingen som har en FIA godkänd overall i typ storlek 60 (små storlekar i racing overaller uppenbarligen då jag normalt har 54-56, dvs L-XL) att sälja? |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 5162 besök totalt |