| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vilken är grannast??
|
3116 besök totalt |
|
Vilken är grannast??
Då vi är AUDI tokar allihopa tänkte jag att jag kan få hjälp med en fundering här
Skall rensa ur bilen osv i vinter hade jag tänkt, och går lite i planerna på att måla bilen med, hade ju kunnat vara lite tufft! Jag är mest inne på den med vit grundfärg,känns lite coolare,men är kluven...
Säg gärna vad ni tyker _________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||||
|
Ni är inne på min linje med
Sen skulle jag bara varit en bättre förare med,men ser bilen snabb ut är det ju ett +
Narin: Hoppas kunna PM:a dig om ett tag
Gärna fler synpunkter _________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||||
|
Vitt!
Halloj! Läckert vilket som ... Men vitt , annars måste du skaffa Vinge och spoilers som passar... De körde 90+91 i Vitt och -92 i silver. Såg visst att -91 vit hade spoilers med , tror cac i luxemburg sålde sådana förr... Men vitt är mer klassiskt på dessa , den nyare färgsättningen tycker jag inte passar på denna karossen. Mvh Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||||
|
Tack för inputen,blir den något så blir den vit!
Nu skall det "bara" till lite tid,energi,ekonomi och delar... Men drömmar och mål måste man ju ha
Sen hur vettigt funtad man är som börjar riva i en gammal tysk direktörsvagn från 93... ..Ja det tar vi en annan gång!
_________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||||
|
Re:
Vettigheten på ALLT vi gör ifrågasätts ju ständigt av icke invigda, så det är bara att bröta på!
Re:
Tack Ulrich! Blev lite orolig ett tag och trodde "vettighet" var ett relevant krav!? När det nu är utrett är det bara att fortsätta med galenskaperna....
_________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||||
|
Alla har ju redan sagt det men kan bara hålla med - jag hade valt vitt. Skulle kunna tänka mig en sån vindrutedekal med "Audi quattro". vet ni var man kan få tag i en sån?
|
||||
|
Re:
Ligger inte det typsnittet på NordicAudi? Låg innan iaf. Sen kan du ladda hem/in det i word. Skriv ut o kör till närmsta reklamtjofräs. Text & Reklam Hässleholm tog en 3-400 för en 8år sen ca när ja gjorde en i 2färger, är säkert lite dyrare idag. _________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||||
|
Dekaler.
Hejsan! Audi quattro dekaler kan du skaffa genom http://www.designbybond.se/index.php Magnus Bondesson har gjort några genom åren . Mvh Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Vilken är grannast??
|
3116 besök totalt |