Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Färdigt underrede för skalstol i BMW E36 *SÅLD*
1921 besök totalt
Patrik_F
Skåne
Här sen Sep 2006
Inlägg: 136


Trådstartare
SÄLJES: Färdigt underrede för skalstol i BMW E36 *SÅLD*

Underrede som passar direkt i BMW E36 Coupé (och antagligen även i 4 dörrars). Enbart förarsidan (LHD).
Ger en låg sittställning (jag är 187 cm) och kan enkelt kompletteras med glidskena om så önskas.
Passar både för sido- och bottenmontering av stol. Öglor för 6 punktsbälte medföljer (se bild).

Enklare än så här blir det inte att montera en skalstol på förarplatsen!

Pris: 500:- komplett som på bild

0761-388014


_________________
Patrik Fahlström
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Hej,

Är lite intresserad, hur mycket väger den? Kan du skicka den?
Mvh Abbe.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
MatzOlli
ÅSA
Här sen Jun 2006
Inlägg: 860



kan du göra fler..och vilket material använder du?

ring gärna

\matz 0702-263604

_________________
Matz Olli 0702-263604
Fluffen en gammal grön compact
Citera
Patrik_F
Skåne
Här sen Sep 2006
Inlägg: 136


Trådstartare
Re:

Snowdragon och Abbe skrev:
Kan du göra fler..och vilket material använder du?

Är lite intresserad, hur mycket väger den? Kan du skicka den?


Detta är ett underrede som jag "sparat" från en av mina tidigare banbilar, så inga fler på lager...

Mycket gedigen konstruktion i segt rostfritt stål och proffsigt svetsarbete, vilket tyvärr avspeglar sig på vikten. Å andra sidan lär det hålla för alla belastningar. I utförandet på bilden så väger det faktiskt 7 kg, men kan reduceras med 2 kg (de två breddande plattorna) om stolen kan monteras med botteninfästning.

Bussgods fungerar ju alltid som transport.

_________________
Patrik Fahlström
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

Falan skrev:
Snowdragon och Abbe skrev:
Kan du göra fler..och vilket material använder du?

Är lite intresserad, hur mycket väger den? Kan du skicka den?


Detta är ett underrede som jag "sparat" från en av mina tidigare banbilar, så inga fler på lager...

Mycket gedigen konstruktion i segt rostfritt stål och proffsigt svetsarbete, vilket tyvärr avspeglar sig på vikten. Å andra sidan lär det hålla för alla belastningar. I utförandet på bilden så väger det faktiskt 7 kg, men kan reduceras med 2 kg (de två breddande plattorna) om stolen kan monteras med botteninfästning.

Bussgods fungerar ju alltid som transport.


Jag tar den om inte frakten blir tok dyr! Kan du möjligen kolla detta med bussgods och höra av dig? (till Gävle) PM:a nödvändiga uppgifter.

Mvh Abbe.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Patrik_F
Skåne
Här sen Sep 2006
Inlägg: 136


Trådstartare
Re:

Abbe o skrev:


Jag tar den om inte frakten blir tok dyr! Kan du möjligen kolla detta med bussgods och höra av dig? (till Gävle) PM:a nödvändiga uppgifter.

Mvh Abbe.


Jag kollade upp kostnaden med bussgods.
180 SEK frakt + 50 SEK efterkrav = 230 SEK

Prutat o klart för 700 SEK

PM:a adress och mobil om du tycker kostnaden är OK.

Först till kvarn' gäller dock som vanligt.

_________________
Patrik Fahlström
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



PM:ar strax! thumbs up

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



jag skall till Stockholm till helgen och Mattias från Gävle kommer dit, vill ni så ställer jag gärna upp som transportör!

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

Johan Sjöström skrev:
jag skall till Stockholm till helgen och Mattias från Gävle kommer dit, vill ni så ställer jag gärna upp som transportör!


Det vore tok bra Johan om det inte ställer till det for dig!
MVH Abbe

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



nja kan jag bara få en smidig leverans av underedet och ni löser betalningen är det INGA problem.
jag kan möte upp i tex staffanstorp vilket är 5 minuter från Lund, jag finns att nå på 0733 712661 för att spika något..

sen kör jag upp på fredag och träffar Mattias på lördag

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Jag ska försöka ordna detaljerna senare ieftermidag, återkommer senare!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Tack Patrik, Johan och Mattias! Smidigare affär än så kan det inte bli, fick underedet hemlevererat ikväll! thumbs up

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Färdigt underrede för skalstol i BMW E36 *SÅLD*
1921 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande