| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Förare till lan sökes (8-9 maj)!!!
|
3 besök senaste veckan (6376 totalt) |
|
Niklas,har du kört Rally Masters något?I fall det nu blir RM på LAN:et så tänkte jag kolla det,om inte har jag RM på skiva som vi kan fixa till dig om du inte har spelet och det är ju rätt så nära eftersom vi bor i Ö-o båda två...
|
|
Vi har ett ATI radeon kort i andra burken och det funkar klockrent att köra RM med...vad är det för problem???
|
|
Kan det vara så att vi har win 98 se på båda burkarna?...Ni har väl förmodligen XP eller?...därför det funkar för oss har jag hört
|
|
Prova att köra RallyMasters i Windows 98 kompatibelt läge.
Högerklicka på .exe filen och välj kompatibelt läge Verkställ och testa. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
|
ok - det var det enda jag kunde komma på inatt - nu har jag ett nytt förslag
Kolla på den här sidan - http://www.sweclockers.com/ Under Filer/Drivrutiner - det finns ganska många olika drivrutiner till ATI där. Testa och byt drivrutin - har för mej att 3.9 skall vara den bästa. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
|
Äntligen är premiären gjord med ETCC,körde online i går kväll och gick ganska bra tills nätet stängdes ner >
men nu har träningen börjat på allvar Ligger 4 sekunder efter din tid på Interlagos Kavic men efter 3 varv körda bara så jag ska nog kunna klämma min tid med fler sekunder ska du se
|
|
och förresten,hur får man AllSeyingEye att funka???Är fortfarande såååå rutten på datorer
|
|
Låter bra Schumi,vet att du kan åka fort,Vi måste nog ner på 1 36 ++ om vi ska hänga med dom snabbaste lol kanske ändå mer ,jag har bara testat ett par gånger med ETCC på Interlagos så förhoppningsvis ska det gå att pressa tiden betydligt,Du kan väl hänga på o träna lite med grabbarna på rejsa.nu på söndagar,det verkar som att vi blir några som vill köra
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
När vi körde ETCC race på Interlagos här i rejsa.nu ligan så kvalade jag in på 1:38:7 eller liknande, fast de kanske inte räcker?
Är de tänkt att ni ska köra på söndagar? I så fall får jag se om jag kan vara med, har sim-C ligan på söndagar också. _________________ mvh Viktor Pousette |
|
För min del går det vilken dag som helst i veckan,eller på helgen,Vore kul om du kunde vara med fuze, Du är ju grymt snabb, 1 38 ++ kanske räcker på lanet men jag tror säkert några kan komma ner på 1 36/ 1 37
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
|
Jo de vore kul o köra lite andra banor än dom som ingår i Sim-C ligan jag kör i
Tittade lite på hemsidan för lanet (http://home.swipnet.se/~w-25676/index2.htm) på varvtider för ETCC och tiderna för Catalunya kan väl vara bättre?
Han som var snabbast i kvalet på Sim-C när vi körde där körde på 1:50.350 men tiderna på Mugello och A1-ring är jäkligt snabba. På Brands kommer jag inte ihåg vad vi körde på
Men verkar som att de kommer att bli ett kul LAN, många snabba förare som är med. Synd att man inte kan komma själv
_________________ mvh Viktor Pousette |
|
Jo visst, skaffa dig några team kompisar o bilda ett team vet jag =))
http://www.sim-challenge.com/ _________________ mvh Viktor Pousette |
![]() |
Racingsimulatorer
Förare till lan sökes (8-9 maj)!!!
|
3 besök senaste veckan (6376 totalt) |