| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Flaggvakter 5 juni Kinnekulle BMWSC Gatbilar
|
3649 besök totalt |
|
5 Juni kör vi Gatbilar på Kinnekulle. Ni som har möjlighet att hjälpa till med flaggvaktstjänst är mycket välkomna. Jag fyller i tråden efterhand. Nicklas Ericsson ola Starkman _________________ olof Johansson |
||||||
|
Re: Flaggvakter 5 juni Kinnekulle BMWSC Gatbilar
Nu vart han snabb på att hugga plats
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Med tanke på hur få det är som har licens för att få stå där blir det nog inte trångt;). Sen vill jag hjälpa gatbilsrep så mycket jag kan, så de får gasa denna dag. _________________ olof Johansson |
||||||
|
Vad är licens kravet på huvudpostering då eftersom det är brist på folk där? Men helt ok att du ställer upp hoppas det blir fler, säg till annars jag kan oxå flagga.
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Ska vara ärlig nu och säga att jag tror det kommer bli svårt att få folk att flagga när träffarna är ett par dagar ifrån varandra, speciellt när man har en ganska lång bit att åka både till Falkenberg och Kullen, så nära är inte Cup folket och gatbilsfolket tyvärr.. hade gärna flaggat på kullen ifall det kanske fanns körtillfälle också, typ köra ringtaxi eller så, men nu var det klargjort att det bara blev gatbilar .
Men man ska inte ropa hej ännu, så ifall det dyker upp tillfälle att köra med cupbilen så ställer jag mig gärna på en postering också
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
Re:
Vi är medvetna om detta, det är dock inte många flaggvakter som behövs så jag hoppas vi kan lösa det iaf. Så mycket som du ställer upp som funktionär behöver du inte ha dåligt samvete . Det finns andra som kan hjälpa till denna gång som har nära till Kinnekulle.
_________________ olof Johansson |
||||||
|
Re:
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
|
om jag står över något köpass så kan jag också flagga. Tänkte passa på att köra så mycket som möjligt
eftersom jag inte hinner i vanliga fall.
_________________ /Thim Tollin #518 BMW SC, BMW Cup representant Pit crew Team Kinnby Motorsport BMW 520-3,5 -87 Hyundai i30 Sport -09 Volvo Amazon -70 |
||||||
|
Bra initiativ med prova på för oss med gatbilar!
Vart läser man på vad som gäller för regler för bilen man tänker åka med? Är riktigt sugen att prova på bankörning nästa säsong, nu när bilen äntligen är klar!(ifall den nu är godkänd att åka med) //Jonas _________________ Jonas Holmblad Skam den som ger sig! BMW E30 S50B30 turbo Mitsubishi EVO 3 x2 BMW E36 M3 3.2 |
||||||
|
Re:
http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
Re:
Jag tog det som att Marcus menade det rent geografiskt... Om inte annat får vi jobba på det _________________ olof Johansson |
||||||
|
Re:
offtopic on Jag menade faktiskt båda två, dels att det är långt att åka "bara" för lite flaggande, dels som du säkert är lika medveten om som jag och många andra är att många Cup åkare håller sig på sin kant och hinner inte kolla eller prata med så många av gatbilsförarna, och gatbilsförarna står och pratar med varandra om spår eller hur de körde mot varandra, inget ont i detta alls, utan var precis likadan när jag körde gatbil och är åt andra hållet nu när vi kör cup. Frågan är bara hur vi får ett bättre samarbete ? offtopic off _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
3649 besök totalt |