| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMW Motorsport "manual" och artikel register
|
1649 besök totalt |
|
Sugen på att bygga en E92 M3 GT4 men osäker på vad du behöver? Då har jag lösningen för dig! ;-) BMW Motorsport kataloger finns nu tillgängliga för ett flertal modeller (även äldre modeller). Notera dock att jag inte har någon info om vilka delar som fortfarande finns tillgängliga för äldre modeller. I dessa dokument står i princip allt du behöver veta. Vilka artikel nr du behöver och hur du ska installera dem. Det är nästan som en komplett manual för hur du ska bygga en tävlingsbil med BMW Motorsport artiklar. Jag har precis skrivit ut 70 sidor med info om min E46 som jag tänkte kolla igenom när jag får lite tid över. Det är inte helt lätt att förstå allt (läste bara Tyska A i skolan) men det är mycket intressant, speciellt för er som håller på med racing.
Det är långt ifrån de billigaste delarna på marknaden MEN det finns en hel del unika artiklar som jag aldrig sett tidigare. Hör av er på e-post: viktor@schmiedmann.se om ni är intresserade så kan jag skicka över det på PDF. _________________ Viktor Örtegren Schmiedmann Sverige Viktor@schmiedmann.se Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137 |
|
Stor förfrågan på dessa dokument märkte jag idag
Ni får mer än gärna skriva vilken modell ni är intresserade av när ni mailar! De som jag har just nu är följande: * BMW Motorsport E90 320si parts list * E92 M3 GT4 parts list * E30 M3 Grp A parts list * E36 M3 DTC parts list * E46 320i ETCC parts list * E36 M3 3.0 + 3.2 WTCC * E46 DTC 320i * E46 Track day parts list Det finns säkerligen fler att få tag på så om eran inte finns med i listan skicka ett e-post ändå så ska jag göra vad jag kan för att få fram info. _________________ Viktor Örtegren Schmiedmann Sverige Viktor@schmiedmann.se Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1649 besök totalt |