Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
750 besök totalt |
Mögel utan inredning?
Varför möglar mina bakre säkerhetsbälten nu för tiden? Främre klarar sig men dom bakre var nästan vita när jag tittade i helgen.. Finns det något växtgift eller dyligt jag kan preppa dom med? Tanken att reg.bes. som 1passagerare har varit uppe men det får tydligen inte ske i samband med ordinarie bes nu för tiden utan jag måste ha två seperata tider om jag förstod SBP rätt (dom fick gärna infalla efter varandra men det fick inte vara samma tid? ![]() Någon annan som märkt av samma bekymmer? Kan ju tillägga att bilen står utomhus och används ca 1-2ggr/vecka _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Jo jag har antagit det.. men ökar fuktigheten p.ga inredningen inte offrar sig och suger upp fukten istället då? Kanske skulle låta en madrass ligga i bilen när den inte används. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Hmm dom har jag förträngt.. är det något som är återanvändbart så den inte måste kasseras när den använts.. har för mig att dom kostade några $$ (ska titta)
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
50:- för enkla modellen inkl. ett antal "påsar"? därefter 40:-/3påsar
1påse räcker i 1-3månader.. hmm Nåja värt ett försök med sån.. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
750 besök totalt |