Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4188 besök totalt |
Företag sökes: Rostfria avgassystem
Hej, har förgäves lagt ner ett par timmar på att hitta ett företag som sysslar med rostfria avgassystem och one-off byggen som ska heta nåt i stil med "Benkes rostfria" i södra förorterna. Har kollat igenom diverse annonsörlistor hos Fabas och Wheels men inte hittat nåt. Nån som känner igen och kanske har mer info om namn och telefonnr? Jag är egenltigen på jakt efter en värmesköld till runt ljuddämpare (sidepipes). ![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
Take a wild chance
Kan dett vara den här ? Benkes Rörservice AB, BJÖRKLINGE TEL 018-37 77 00 ifs i Upsala men kanske Mvh Bo _________________ There are two kinds of sports : Moto-racing and Bullfighting. The rest is only games... - Hemingway |
||
ha ha
sånt händar ju.... hittade du någonsin den här "top-brickan" til dom fjädrar jag köbte av dig til miata'en ? jag kan inte se att något fattas men har inte sat på dem än. Mvh Bo _________________ There are two kinds of sports : Moto-racing and Bullfighting. The rest is only games... - Hemingway |
||
Uppsala avgassystem.
Ferrita har precis öppnat ett custombygge verkstad i Täby. Edit: Sorry, läste inte tillräckligt noga, det var verkligen någon som hette Benkes, men låter det stå kvar, kanske är till hjälp för någon. _________________ ![]() Staffan Bergholm, 911 TURBO -91 |
||
Kolla me lastec i länna de e dom som bygger värme skydden till våra & svempas lastbilar mm
/richard |
||
Hej
I England brukar man bygga värmesköldar av skrotade tvättmaskinstrummor ![]() Rostfritt, perforerat, och billigt...hehe. Sorry om det är off topic men nån kanske har nytta av tipset? /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
Lastec hade. Men ca pris typ en tusenlapp... det tycker jag är lite väl mycket pengar för en bit perforerad plåt (även om den är polerad och rostfri).
The search continues... _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
I Västerås!! ![]() Det finns ett helt osannolikt stort berg av gamla tvättmaskiner och andra hushållsappareter där. ![]() Berget står beläget vid Hackstaområdet i Västerås, ganska nära Johannesbergs flygplats. _________________ /Anton Lillsund |
||
Re: Företag sökes: Rostfria avgassystem
En snabb koll i förra nummret av tidningen Power så hittade jag en annons: 'Benke's rostfria - Flottsunds plåt & smide' Häradsvägen 133 Segeltorp tel 08-4648132... Hoppas det kan vara till nån hjälp ![]() _________________ Peter Karlsson |
||
Re: Företag sökes: Rostfria avgassystem
Ligger utefter Häradsvägen. Åker du från Segeltorp centrum! mot Stuvsta så ligger det på höger sida ~ 400 m innan Preem macken. Finns någon skylt man ser om man kikar in bland garage och björkar. _________________ Roland Johansson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4188 besök totalt |