Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
3119 besök totalt |
Jul nyårs liga med Porsche Carrera scandinavia !!!!
Hej Racers! Jag vill kommer att starta en jul/nyårslliga med Porsche Carrera scandinavia = http://www.filefront.com/17433188/Ca Banor ! 27/12 Våler 2 / 1 Karlskoga 5 / 1 Knutstorp 9 / 1 Manntorp Kval på Våler kommer att va kl 20.00 (15 min fritt antal varv ) Warm up ( 5 min) Race1/Race2 Maila mig om ni vill va med i ligan. turbo_peter@hotmail.com När jag får ett mail från dig mailar tillbaka race server namn och lösen . 1.PEPPE_SWEDEN 2.ROBBAN_SWEDEN 3.JWinner 4.Jimpa 5.Thomas Utter 6.Masen 7.Nisse Andersson 8.Strolla 9.Pontus T 10.åkesson 11.Lars a 12.Anders L 13.Decko 14.Philip 15.Mackis74 16.Blonblues 17.Jimmy P 18.hedegaard_nr 16 19.TNR90 20.frogleg59 21. 22. 23. 24. 25 / / Peppe _________________ peter pettersson |
||||||
Laddat hem modden, ska prova i morgon och funkar det hör jag av mig direkt
![]() Edit, vad kör ni med för regler? Rejsa.nu regler eller? |
||||||
_________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
||||||
|
||||||
Re:
Helt rätt Robbin. Fel av mej. race07,stcc skall det va _________________ peter pettersson |
||||||
Hann inte med att anmäla mig
![]() Telia har som han på supporten sa: en bok om vårt ärende nu ![]() |
||||||
Re:
Bara hojta til. ![]() ![]() _________________ peter pettersson |
||||||
Re:
Wunderbaum ![]() |
||||||
Är det bestämda bilar eller får man köra vilken carrera cup bil man vill, då kan det ju bli fler av samma bil???
MVH _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
||||||
ja de är ju sant, bara så att ingen åker samma bil som någon annan ddet är ju inte så roligt
MVH _________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
||||||
Re:
Jo det är snat jimmy. Men den här gången så är det en miniliga + att jag haft kort med tid. Drar igång större liga efter Carrera ligan. Har lite funderingar på Porsche 997 som är lite snabbare och stabilare, då tänker jag på Porscche o ferrari modden = http://www.nogripracing.com/details. och bara köra Porscharna 997 rsr, En liten fundering ![]() ![]() _________________ peter pettersson |
||||||
_________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
||||||
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
3119 besök totalt |