| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Modsport från läktarplats
|
2249 besök totalt |
|
Hittade en film från Modsportheat på Kinnekulle 2003. Det bjöds på en liten avåkning men annars gick det städat till. Jag tror det lär vara minst dubbelt så många bilar i 2011 års upplaga av Modsport, det lär bli en klass värd att titta på!
http://www.sportbilen.se/video.php?f |
|
Mats 944 och Kenneths Scatto är väl de enda som körts de senaste åren? Saknar ljudet av Benkes ylande Cobra, vars gasrespons var som när man pillar på en asförbannad giftorm. Cheva 350 med lättat Golf-svänghjul blir gärna lite stingsligt
Får nog hetsa honom att slita sig lite ifrån husrenovering och bygga en motor istället.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
|
Pratade med Bengt i helgen, som du skriver så tog tydligen husrenovering den mesta tiden just nu
|
|
Tjenare Kimmen du far hora av dig vilken dag som dar nu da jag kommer hem nu....
Kan saga direkt ingen hel sasong for mig...... det ar dags att inse sina begransningar.... man hinner inte jobba 50 timmar overtid minst varje manad och dessutom ligga ute och inte vara hemma pa kvallarna..... Men vi kan ta det pa luren......
_________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
2249 besök totalt |