| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
ACS GOKART WINTER CHALLENGE 2011
|
1, 2 >> 7199 besök totalt |
|
Traditionen med Gokart körning på vintern för att lindra den värsta racing abstinensen fortsätter! Direkt efter Audi ClubSport årsmöte kör vi igen! Plats: VRoOM! Torsvik industriområde söder om Jönköping. http://www.vroom.se/ Tid: 29/1 2011 Förare samlas 15:30 för genomgång. Start 16:00 Pris: Max 360 kr/pers Tävlingen: Varierar lite beroende på antal men troligtvis 2 kval och tävling alternativt A och B final = ont i underarmarna så det räcker. Anmälan: Anmäl dig här på rejsa genom att fylla i listan. Max 16 förare! *Uppdaterat listan med anmälda* //U 1. Johan "Råttan" Rosenquist 2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. Björn "Elftown Skräcken" Risberg 6. Johan Ekstrand 7. Återbud 8. Mattias"ACHTUNG!"Narin Lovar att inte trycka av Herr Blomberg denna gång. 9. Per Johansson 10. Martin Öberg 11. Hasse Wännman 12. Återbud 13. Viktor Starkman 14. Ola Starkman 15. 16. _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
|
1. Johan "Råttan" Rosenquist
2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. _________________ Jonne Carlsson Fiesta Xr2 113hk Audi 100 2,2 TURBO Racebil 342hk Audi 100 2,2 Quattro Avant 139hk Mitsubishi Galant V6 163hk |
||
|
Re:
1. Johan "Råttan" Rosenquist 2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. |
||
|
Re:
1. Johan "Råttan" Rosenquist 2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. Björn "Elftown Skräcken" Risberg 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. _________________ Björn Risberg a.k.a. "TTerrier" Audi ClubSport Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil) Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil) Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil) |
||
|
2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. Björn "Elftown Skräcken" Risberg 6. Johan Ekstrand 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. _________________ Johan Rydh Audi V8-direktörsvagn på villovägar med massa dekaler. AudiClubSport |
||
|
2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. Björn "Elftown Skräcken" Risberg 6. Johan Ekstrand 7.Peter "Calle" Blomberg även känd som Peter "den absolut snyggaste" Blomberg samt Peter "den heta" 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||
|
2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. Björn "Elftown Skräcken" Risberg 6. Johan Ekstrand 7. Peter "Calle" Blomberg även känd som Peter "den absolut snyggaste" Blomberg samt Peter "den heta" 8. Mattias"ACHTUNG!"Narin Lovar att inte trycka av Herr Blomberg denna gång. 9. Roger"Hemlängtan"Johansson 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||
|
2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. Björn "Elftown Skräcken" Risberg 6. Johan Ekstrand 7. Peter "Calle" Blomberg även känd som Peter "den absolut snyggaste" Blomberg samt Peter "den heta" 8. Mattias"ACHTUNG!"Narin Lovar att inte trycka av Herr Blomberg denna gång. 9. Roger"Navelsträngen"Johansson 10. Per Johansson 11. 12. 13. 14. 15. 16. _________________ Per Johansson |
||
|
Roger hoppar av, han längtade hem redan
, var rätt för att komma försent till en inflyttningsfest med dom han umgås med hela året
Sammy(pågen) följer med som stöd och maskot, kan man fästa han någonstans på karten tro
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||
|
Får man komma och leka med er även om man inte är medlem?
Min förstabil var en Audi S4 och det är väl en och annan gemensam del i Porschen
...inte att förglömma, det sitter turbofemma i Fiaten. Se, jag borde kvala in
_________________ Martin Öberg
|
||
|
Re:
Är väl svårt att tacka nej till en rejsa räv
Välkommen!
2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. Björn "Elftown Skräcken" Risberg 6. Johan Ekstrand 7. Peter "Calle" Blomberg även känd som Peter "den absolut snyggaste" Blomberg samt Peter "den heta" 8. Mattias"ACHTUNG!"Narin Lovar att inte trycka av Herr Blomberg denna gång. 9. Per Johansson 10. Martin Öberg 11. 12. 13. 14. 15. 16. Hoppas jag fyllde på rätt lista nu, tog den i första inlägget. _________________ Martin Öberg
|
||
|
2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. Björn "Elftown Skräcken" Risberg 6. Johan Ekstrand 7. Peter "Calle" Blomberg även känd som Peter "den absolut snyggaste" Blomberg samt Peter "den heta" 8. Mattias"ACHTUNG!"Narin Lovar att inte trycka av Herr Blomberg denna gång. 9. Per Johansson 10. Martin Öberg 11. Hasse Wännman 12. 13. 14. 15. 16. |
||
|
Re:
1. Johan "Råttan" Rosenquist 2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. Björn "Elftown Skräcken" Risberg 6. Johan Ekstrand 7. Peter "Calle" Blomberg även känd som Peter "den absolut snyggaste" Blomberg samt Peter "den heta" 8. Mattias"ACHTUNG!"Narin Lovar att inte trycka av Herr Blomberg denna gång. 9. Per Johansson 10. Martin Öberg 11. Hasse Wännman 12. Nike "mellandiffen är trasig nu igen" Norberg 13. 14. 15. 16. _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||
|
Re:
De var inte svårt att gissa vem den Skåningen är, känner mig rätt lugn, får se om rallycross takterna sitter i än, där var ju"knö" rätt vanligt , ni såg ju hur det gick för blomman ifjol....
Ska bli kul att tjöta och lite på lördag iaf
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||
|
Re:
1. Johan "Råttan" Rosenquist 2. Ulrich "dyschken" Richter 3. Jonne Carlsson 4. Fredrik Persson 5. Björn "Elftown Skräcken" Risberg 6. Johan Ekstrand 7. Peter "Calle" Blomberg även känd som Peter "den absolut snyggaste" Blomberg samt Peter "den heta" 8. Mattias"ACHTUNG!"Narin Lovar att inte trycka av Herr Blomberg denna gång. 9. Per Johansson 10. Martin Öberg 11. Hasse Wännman 12. Nike "mellandiffen är trasig nu igen" Norberg 13. Viktor Starkman 14. Ola Starkman 15. 16. Då hoppar jag och brorsan in då och representerar BMWSC, inget dreamteam direkt, så det är inget hot .
Förra gången vi var med på wroom så var det ju i alla fall några bmw till, jag hade dock feber den gången så det var ganska ansträngande att köra, hoppar över det denna gång tror jag
_________________ Viktor Starkman |
||
|
Re:
Ja visst är det, dock har ni ju ett litet övertag , en sak jag inte ska glömma denna gång är nackkragen, sist fick jag en härlig smäll och det känndes, efteråt då, ska bli kul, dock så var det då för 2(?) år sen när ni hade på wroom som jag körde senast, men nu jäklar!
_________________ Viktor Starkman |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 7199 besök totalt |