| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Div roliga delar, Walbro, HX40, IC, Hardtop, Tilton
|
2406 besök totalt |
|
SÄLJES: Div roliga delar, Walbro, HX40, IC, Hardtop, Tilton
* Har en ny HX40 (äkta) till salu, varit intern WG men bortfräst så man bör svetsa på ny fläns, ex V-band. 64 in och 66 ut, #14 avgashus. 4000:- * Nya blå kylarslangar i silikon till Volvo 850 (2st), inga Kinagrejer, handlindade i USA. Va dyra men säg 600:- så är det billigt. * Monstermodell av IC, oanvänd och byggd av RaceCooling. 110 cm bred, 40 cm hög och 13 cm tjock. Totalt 4 cellpaket och halva vattenkyld med AN-kopplingar. Kostade mängder men svårsåld pga storlek så bud gäller. Finns fler bilder men tyvärr små.
* Kit med AN-nycklar i alu, helt nytt och går från AN3 till 20. Hög kvalitè och eloxerade i olika färg på varje nyckel. Kan hängas på väggen eller rullas ihop med band runt. 600:- * Walbro 255 Intank, ny och äkta inköpt på Creatix. 800:- *SÅLD* * Walbro 255 Inline, ny och äkta inköpt på Creatix. 1000:- *SÅLD* * Tilton OT-II 3-skivig sinterkoppling. 29-spline nu men lamellerna kan bytas mot valfritt. Använd väldigt sparsamt och kanonskick. 3000:- * Honda S2000 Hardtop i kolfiber, troligtvis lättaste på marknaden, 100% race, 1% ljudisolering. Ny. 20.000:- * Volvo M66 växellåda, dieselutväxling, 6-växlad och 4 mil gammal. 6000:- * Intercooler modell lastbil, ny. Bredd 100 cm, Höjd 49 cm och 7 cm tjock. Totalt 137 cm med gavlar. 1000:- Kolla annonsen ofta, kommer lägga in många fina grejer efter hand. Maila micke.usa@gmail.com eller PM:a här, delar kan lämnas i GBG eller Trestad. _________________ --Michael Karlsson-- |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Div roliga delar, Walbro, HX40, IC, Hardtop, Tilton
|
2406 besök totalt |
